طرح بنر استند شهری ماه محرم

شناسه مطلب : 425338
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :180 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر استند شهری مراسم ماه محرم لبیک یا حسین

ماه محرم به عنوان یکی از ماه‌های مقدس در تقویم اسلامی، برای اهل بیت علیهم‌السلام و طرفداران آنان، اهمیت ویژه‌ای دارد. این ماه، ماه عزاداری و سوگواری برای شهادت حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش در عاشورا است. در این ماه، مسلمانان سراسر جهان با شرکت در مراسم‌های عزاداری و تجمعات عزاداری، به یاد و خاطره شهدای کربلا و عاشورا، به سوگواری و عزاداری می‌پردازند.

استفاده از بنرها و پوسترها در ماه محرم می‌تواند تأثیر مهمی در شکل‌دهی به فضای عزاداری و اطلاع‌رسانی در این ماه داشته باشد. با چاپ بنرهایی که شامل نمادها و عکس‌های مرتبط با امام حسین علیه السلام و عزاداری در کربلا باشند، می‌توان هموطنان را به شرکت در مراسم‌های عزاداری دعوت و آنان را برای شرکت فعالانه و مشارکت در این مراسم‌ها الهام بخشید. بنرها می‌توانند محل‌های عمومی، مساجد و حسینیه‌ها، خیابان‌ها و میدان‌ها را تزئین کنند و به صورت واضح و قابل رویت، انگیزه و علاقه مردم را برای شرکت در عزاداری‌ها افزایش دهند.

علاوه بر این، بنرهای ماه محرم می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای آگاهی‌رسانی درباره معانی و اهمیت این ماه استفاده شوند. متن‌هایی که در بنرها استفاده می‌شوند، می‌توانند مفاهیم و ارزش‌هایی نظیر صبر، شهادت، عدالت و تلاش برای حق را به مخاطبان القا کنند. این بنرها می‌توانند فرصتی مناسب برای آموزش و ترویج ارزش‌های دینی و انسانی باشند و درک بهتری از ماه محرم را در میان مردم ایجاد کنند.

به طور خلاصه، چاپ بنرها در ماه محرم می‌تواند اثر بسزایی در افزایش شرکت مردم در مراسم‌های عزاداری و بهبود فهم و آگاهی آنان درباره ارزش‌های این ماه داشته باشد. بنرها می‌توانند فضایی مناسب را برای عزاداری‌ها فراهم کنند و به عنوان وسیله‌ای برای ارتباط بین مردم و اهل بیت علیهم‌السلام عمل کنند.

طرح لایه باز بنر شهری ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محرم

طرح بنر استند شهری محرم شامل: تایپوگرافی لبیک یا حسین  و متن تسلیت ایام محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  بنر محرم(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر استند شهری ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی سرمه ای

سایز:                               180 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر استند شهری لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ و مشکی و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی لبیک یا حسین مرتبط در طرح بنر محرم
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و متن مرتبط با طرح بنر شهری ایام عزاداری محرم می باشد

بنر محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , طرح بنر تسلیت محرم , بنر تسلیت محرم , دانلود بنر استند شهری محرم , بنر استند شهری ماه محرم , دانلود بنر محرم , بنر استند شهری , طرح بنر محرم , بنر عاشورا , طرح بنر استند شهری ماه محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , دانلود بنر لایه باز محرم , طرح بنر ایام محرم , بنر استند شهری محرم , بنر ماه محرم , طرح بنر محرم , بنر ایام سوگواری محرم , طرح بنر ماه محرم , بنر عزاداری محرم , ماه محرم , محرم , دانلود بنر ماه محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , بنر ماه محرم , بنر لایه باز محرم , بنر ایام محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325