طرح برچسب روی شیشه فست فود

شناسه مطلب : 444167
ابعاد :50 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :48 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح برچسب روی شیشه فست فود

طراحی یک لایه باز برای برچسب درب ورودی فست فود، یک ابزار بسیار کارآمد در تبلیغات است. این برچسب‌ها، به عنوان یک اولین تجربه برای مشتریان که به فروشگاه شما مراجعه می‌کنند، عمل می‌کنند. 

  1. جلب توجه و اولین تجربه مشتری: برچسب درب ورودی فست فود اولین چیزی است که مشتریان با آن روبرو می‌شوند. طراحی جذاب و حرفه‌ای این برچسب می‌تواند توجه مشتری را به سمت فروشگاه شما جلب کند و اولین تجربه آن‌ها را به یک تجربه مثبت تبدیل کند.

  2. ارائه اطلاعات مهم: لایه باز برای برچسب درب ورودی فست فود باید شامل اطلاعات مهمی درباره فروشگاه شما باشد، از جمله نام و لوگوی فروشگاه، ساعات کاری، شماره تماس و آدرس. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا به‌راحتی اطلاعات مورد نیاز را برای مراجعه به فروشگاه شما دست یابند.

  3. تبلیغات و ارتقاء برند: طراحی مناسب این برچسب می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عمل کند و به ارتقاء برند فست فود شما کمک کند. استفاده از المان‌های گرافیکی جذاب و تصاویر مرتبط با محصولات یا غذاهای اصلی شما، هویت بصری برند را تقویت می‌کند.

  4. تأثیر در تصمیم‌گیری مشتری: یک لایه باز برای برچسب درب ورودی فست فود باعث می‌شود که مشتریان قبل از ورود به فروشگاه، با برند شما آشنا شوند و به راحتی تصمیم بگیرند که آیا مایل به ورود به فروشگاه هستند یا خیر. به‌علاوه، اگر برچسب با استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویر مناسب طراحی شده باشد، می‌تواند احساسات مثبتی را در مشتریان ایجاد کند و تصمیم آن‌ها را در خرید تحت تأثیر قرار دهد.

طرح استیکر روی شیشه فست فود ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح استیکر فست فود

طرح برچسب شامل: عکس باکیفیت همبرگر  ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح  برچسب روی شیشه فست فود

ابعاد:                                50 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قرمز

سایز:                               48 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


برچسب روی شیشه , برچسب فروشگاهی , طرح برچسب دیواری , طرح لایه باز برچسب روی شیشه , طرح لایه باز برچسب دیواری , طرح استیکر , برچسب روی شیشه فست فود , استیکر فست فود , برچسب مشاغل , طرح لایه باز استیکر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325