طرح برچسب روی شیشه سوپر مارکت

شناسه مطلب : 420855
ابعاد :50 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :44 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح برچسب روی شیشه سوپر مارکت

 

طرح لایه باز برچسب روی شیشه ورودی سوپرمارکت یکی از روش‌های تبلیغاتی پرکاربرد است که در طراحی فضای تبلیغاتی محلی اجاره شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای طرح لایه باز برچسب روی شیشه ورودی سوپرمارکت، تبلیغاتی است که در آن با استفاده از تصاویر و عبارات جذاب و ظریف، محصولات و خدماتی که مشتریان می‌توانند در داخل سوپرمارکت دریافت کنند، معرفی می‌شوند. این روش، علاوه بر افزایش فروش و درآمد سوپرمارکت، به تبلیغات برند و شناخته شدن آن کمک می‌کند.

در این روش، تصاویر و پیام‌های تبلیغاتی بر روی لایه باز از قبیل پوسترها، برچسب‌ها و نمونه‌های محصولات، طراحی و چاپ می‌شوند و سپس بر روی شیشه ورودی سوپرمارکت قرار می‌گیرند. این روش، به دلیل جذابیت بالا و هزینه کمتر نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی، بسیار محبوب است.

همچنین، طرح لایه باز برچسب روی شیشه ورودی سوپرمارکت، می‌تواند برای ترویج تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه نیز استفاده شود. با نمایش تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه بر روی شیشه ورودی، مشتریان را جدب میکند.

 

طرح استیکر روی شیشه سوپر مارکت ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح استیکر سوپر مارکت

طرح برچسب شامل: عکس باکیفیت   مواد غذایی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح  برچسب روی شیشه سوپر مارکت

ابعاد:                                50 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               44 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح لایه باز استیکر , برچسب فروشگاهی , برچسب روی شیشه , استیکر سوپر مارکت , برچسب روی شیشه سوپر مارکت , برچسب روی شیشه فروشگاهی , طرح برچسب دیواری , طرح لایه باز برچسب روی شیشه , طرح استیکر سوپر مارکت , برچسب مشاغل , طرح برچسب روی شیشه سوپر مارکت , طرح لایه باز برچسب دیواری , طرح استیکر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325