طرح استوری اینستاگرام مراسم عزاداری محرم

شناسه مطلب : 447425
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استوری اینستاگرام مراسم عزاداری محرم

طرح لایه باز پست اینستاگرام محرم یکی از ابزار های بسیار مؤثر و جذاب در تبلیغات و بازاریابی است که در این ماه مقدس می‌ تواند به شکل مناسبی استفاده شود.

این نوع طرح‌ ها به این معناست که محتوا ها و اجزای مختلف آن مانند تصاویر، متن‌ ها، و افکت‌ ها به صورت جداگانه و قابل ویرایش در دسترس هستند، این امکان را به کاربران می‌ دهد تا آن را بر اساس نیاز و سلیقه خود شخصی‌ سازی کنند.

استفاده از طرح لایه باز پست اینستاگرام محرم می‌ تواند به عنوان یک راهکار خلاقانه برای ارتقای برندینگ و تبلیغات در ماه محرم و ایام عزاداری استفاده شود.

این پست‌ ها می‌ توانند شامل تصاویری از محصولات مختلف مرتبط با این ماه مقدس، متن‌ هایی با پیام‌ های مذهبی و انتقال دلایل و ارزش‌ های این ماه به مخاطبان باشند.

با استفاده از طرح لایه باز، می‌ توان بر اساس جوانب مختلف مذهبی، فرهنگی و هنری محتوا ها را طراحی کرد تا با مخاطبان بهتر ارتباط برقرار کند و احساس ارتباط نزدیکتری به آنها داشته باشد.

طرح لایه باز پست اینستاگرام محرم همچنین می‌ تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی استفاده شود.

با ارائه پست‌ های زیبا و با کیفیت در اینستاگرام، می‌ توان برند را به یاد مشتریان نگه داشت و آنها را به خرید محصولات و خدمات مرتبط با محرم و ایام عزاداری ترغیب کرد.

این نوع تبلیغات غیر مستقیم اما مؤثر، به دلیل توانایی بالای ویداژه به مخاطبان، می‌ تواند به تقویت شناخت برند و افزایش فروش منجر شود.

در نهایت، طرح لایه باز پست اینستاگرام محرم می‌ تواند به عنوان یک ابزار خلاقانه و مؤثر در ارتباط با مخاطبان و ارائه پیام‌ های مذهبی و فرهنگی در این ماه مقدس مورد استفاده قرار گیرد.

با بهره‌ گیری از این ابزار، برند ها می‌ توانند به شناخت بیشتر مخاطبان درباره ارزش‌ ها و باور های مربوط به محرم کمک کنند و در عین حال به دنبال ایجاد ارتباط وفادار با آنها بود.

طرح لایه باز پست اینستاگرام ایام محرم، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام محرم

طرح پست اینستاگرام لایه باز ایام سوگواری محرم شامل :

تایپوگرافی حسین، تذهیب و متن مرتبط با مراسم سوگواری محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام محرم

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط  و تایپوگرافی حسین با طرح پست اینستاگرام ایام عزاداری محرم می باشد.

تاسوعا عاشورا , طرح پست اینستاگرام محرم , عاشورا , استوری اینستاگرام مراسم عزاداری محرم , محرم , استوری مراسم عزادری محرم , پست اینستاگرام مراسم عزاداری محرم , تاسوعا , استوری تسلیت محرم , طرح پست اینستاگرام ماه محرم , استوری تسلیت ماه محرم , استوری ماه محرم , تایپوگرافی عاشورا , استوری محرم , پست اینستاگرام تسلیت محرم , استوری اطلاعیه ماه محرم , پست اینستاگرام ماه محرم , طرح استوری مراسم ماه محرم , مراسم عزاداری , مراسم عزادری محرم , اربعین , پست اینستاگرام محرم , استوری اینستاگرام , طرح استوری اینستاگرام , پست اینستاگرام تسلیت ماه محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325