طرح استوری اینستاگرام شب یلدا

شناسه مطلب : 437495
ابعاد :16.8 در 21 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز پست اینستاگرام یلدا

اینستاگرام به افراد اجازه می دهد که عکس ها را ویرایش کرده و آپلود کنند و همچنین می توانند ویدیو های کوتاه را به اشتراک بگذارند. کاربران علاوه بر عکس ها می توانند متن هایی که به اصطلاح کپشن نامیده می شوند را زیر پست های خود همراه با هشتگ ها و لوکیشن ها آپلود کنند. این هشتگ ها باعث می شود که افراد با هر برنامه ای از هر جای دنیا بتوانند موضوع مرتبط با هشتگ را سرچ کنند و پست مرتبط را سریعاً پیدا کنند.

اینستاگرام

طبق آنچه در این بخش از تکنولوژی نمناک و در مطلب تعریف کلی اینستاگرام می خوانید هر پست از طریق کاربر توسط کسانی دیده می شود که به اصطلاح فالوور های آن فرد هستند و کاربران همچنین برای خصوصی کردن یا عمومی کردن صفحه خود اختیار لازم را دارند و با خصوصی کردن می توانند پست های خود را فقط به فالوور های شان نشان دهند.

هر عکس یا ویدیوی جدیدی که شما در اینستاگرام آپلود کنید، یک پست اینستاگرام محسوب می‌شود. تمام پست‌های شما در صفحۀ پروفایل اینستاگرامتان نمایش داده می‌شود و تمام پست‌های جدیدی که فالوورهایتان به نمایش می‌گذارند، در فید شما قابل مشاهده است.


طراحی یک پست اینستاگرام برای جشن شب یلدا می‌تواند یک راه مؤثر برای تبلیغات و جذب توجه مخاطبان باشد. این پست با لایه باز، امکان تنظیم و تغییر آن به صورتی که بهترین تأثیر را داشته باشد، را فراهم می‌کند.

لایه اول می‌تواند زمینه شب یلدا باشد که با رنگهای گرم و پر از جزئیات مرتبط با این جشنواره طراحی شده است. این زمینه می‌تواند جلب توجه و ایجاد حس گرمایی و دوستانه در مخاطبان را به‌وجود آورده و ارتباط برند با مفهوم شب یلدا را تقویت کند.

لایه دوم شامل المان‌های جشن شب یلدا مانند شمع، آتش، و دسته گلابی است. این المان‌ها به تصویر سازی و تداعی جوانب سنتی و ارزش‌های مرتبط با شب یلدا کمک می‌کنند. همچنین، می‌توانند احساس گرمای مرتبط با این جشن را به مخاطبان منتقل کنند.

لایه سوم شامل تصویر محصول یا خدمات مرتبط با شب یلدا است. این تصویر بازتاب محصولات یا خدماتی است که مخاطبان می‌توانند در طول شب یلدا از آنها بهره‌مند شوند. مثلاً اگر شرکت مبلمان است، محصولاتی با آمیزه‌های سنتی را به نمایش می‌گذارد.

لایه چهارم می‌تواند شامل اطلاعات تخفیفات و پیشنهادهای ویژه مرتبط با شب یلدا باشد. اضافه کردن جملاتی چون "شب یلدای خاص با تخفیفات ویژه ما" یا "همراه با جشن شب یلدا، با تخفیفات اختصاصی خرید کنید"، ترغیب به خرید را افزایش می‌دهد.

با کمک این لایه‌ها، طرح لایه باز پست اینستاگرام شب یلدا می‌تواند به یک ابزار تبلیغاتی قوی تبدیل شود که علاوه بر جلب توجه مخاطبان، ارتباط مؤثری بین برند و مشتریان ایجاد کند.

 

پست اینستاگرام شب یلدا، توسط طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح پست اینستاگرامی گرامیداشت شب یلدا

طرح پست اینستاگرام شب یلدا در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز طراحی شده و شامل : تصویر سازی مرتبط با طرح اینستاگرام یلدا ، تصویر هندوانه و طرح مرتبط با شب یلدا می باشد. به دلیل لایه باز بودن و کیفیت بالای المانهای استفاد شده در طرح شما میتوانید عناصر موجود در طرح را مطابق با سلیقه خود ویرایش نمایید و از عناصر بکار رفته در طرح پست اینستاگرام شب یلدا در سایر طرح های مرتبط با شب یلدا بهره ببرید. 

 

مشخصات فنی طرح پست اینستاگرامی یلدا

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پست اینستاگرام شب یلدا
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح پست اینستاگرام
  • استفاده از وکتور انار در طرح پست اینستاگرامی شب یلدا
  • طراحی با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر

بنر شب یلدا , تصویرسازی شب یلدا , یلدا , تصویر هندوانه , پست اینستاگرام اینستاگرام لایه باز شب یلدا , طرح بنر شب یلدا , طرح پست اینستاگرام اینستاگرام شب یلدا , پوستر پلدا , تصویر سازی شب یلدا , پست اینستاگرام اینستاگرام تبریک یلدا , استکان چای , پست اینستاگرام اینستاگرام یلدا , طرح لایه باز پست اینستاگرام اینستاگرام شب یلدا , طرح شب یلدا , یلدا مبارک , طرح PSD , حافظ , طرح , طرح شب یلدا , شب یلدا , پست اینستاگرام اینستاگرام شب یلدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325