طرح استند هفته اطلاع رسانی تغذیه سالم

شناسه مطلب : 436435
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر پیام شهروندی هفته تغذیه سالم

هفته تغذیه سالم یک رویداد جهانی است که به منظور افزایش آگاهی جامعه درباره اهمیت تغذیه صحیح و پیشگیری از بیماری‌ها برگزار می‌شود. این هفته مجالی فراهم می‌آورد تا افراد به اهمیت انتخاب‌های غذایی صحیح، مزایای ترکیبات غذایی، و نقش تغذیه در حفظ سلامتی آگاه شوند. چاپ بنر در این هفته می‌تواند نقش بسزایی در ارتقاء این پیام‌ها و ترویج فرهنگ تغذیه سالم داشته باشد.

استفاده از بنرهای چاپی در هفته تغذیه سالم می‌تواند با استفاده از تصاویر جذاب و متن‌های تربیتی، اطلاعات ارزشمندی را در زمینه تغذیه به اشتراک بگذارد. این بنرها می‌توانند به توضیح مفاهیمی نظیر تنوع غذایی، میزان مصرف مواد مغذی، و اثرات مثبت تغذیه بر سلامتی پرداخته و افراد را به سمت انتخاب‌های غذایی سالم هدایت کنند.

علاوه بر این، بنرهای چاپی می‌توانند به ترویج فعالیت‌ها و رویدادهای مرتبط با هفته تغذیه سالم کمک کنند. اعلان درباره کارگاه‌ها، نشست‌ها، چالش‌ها، و دیگر فعالیت‌های ارتقاء آگاهی و شناخت در حوزه تغذیه در بنرها قرار گیرد تا جامعه به این رویدادها جذب شود.

بنرهای لایه باز به تبلیغ‌دهندگان این امکان را می‌دهند که بنرها را بر اساس نیازهای خود سفارشی‌سازی کنند و به‌روز رسانی‌های لازم را اعمال کنند. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند در ارتقاء شناخت جامعه از اهمیت تغذیه سالم و ترویج فرهنگ تغذیه صحیح بسیار موثر باشد.

بنر لایه باز پیام شهروندی هفته تغذیه سالم، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر پیام شهروندی

طرح بنر پیام شهروندی شامل: عکس با کیفیت سبزیجات ، عکس با کیفیت غذای سالم ، زمینه سفید و متن پیام شهروندی مرتبط با تغذیه سالم می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر شهروندی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت انتقال پیام به شهروندان استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهروندی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر پیام شهروندی هفته تغذیه سالم

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، سفید

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح  بنر پیام شهروندی هفته تغذیه سالم
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و سفید با طرح بنر شهروندی
  • طراحی بنر پیام شهروندی با استفاده از عکس با کیفیت سبزیجات
  • استفاده از متن پیام شهروندی حفظ سلامتی با غذای سالم در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر پیام شهروندی 

طرح بنر پیام شهروندی , بنر هفته تغذیه سالم , سبزیجات , بنر لایه باز , طرح بنر پیام شهروندی تعذیه سالم , بنر هفته اطلاع رسانی تغذیه سالم , بنر پیام شهروندی تغذیه سالم , هفته تغذیه سالم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325