طرح استند رحلت حضرت معصومه (س)

شناسه مطلب : 451529
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح استند رحلت حضرت معصومه (س)

وفات حضرت معصومه (س) یکی از مناسبت‌های مذهبی مهم در تقویم شیعیان است که به خصوص در شهر قم، محل آرامگاه ایشان، اهمیت ویژه‌ای دارد. این روز فرصتی است برای بزرگداشت فداکاری‌ها، علم، و تقوا که حضرت معصومه به عنوان خواهر امام رضا (ع) و یکی از بانوان برجسته اهل بیت (ع) به جامعه اسلامی هدیه دادند. بسیاری از مردم با حضور در حرم ایشان و انجام مراسمات دینی، یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌دارند.

چاپ بنر برای مناسبت وفات حضرت معصومه (س) یکی از روش‌های مؤثر در ایجاد فضای معنوی و آگاهی‌بخشی عمومی است. این بنرها اغلب با مضامین مذهبی، تصاویر حرم مطهر، و نقل قول‌هایی از زندگی و سخنان ایشان طراحی می‌شوند. نصب بنرها در خیابان‌ها، مساجد و محلات مختلف، باعث جلب توجه عموم به این مناسبت می‌شود و نقش مهمی در یادآوری فضائل و پیام‌های دینی این بانوی بزرگوار ایفا می‌کند.

علاوه بر ایجاد فضای مذهبی، بنرهای وفات حضرت معصومه (س) باعث تقویت هویت دینی و فرهنگی جامعه نیز می‌شوند. این نوع تبلیغات ضمن ایجاد حس همبستگی در میان افراد، آن‌ها را به اندیشه درباره ارزش‌های معنوی و الگوبرداری از شخصیت‌های دینی ترغیب می‌کند. بنرها می‌توانند به عنوان ابزاری برای ترویج مهربانی، فداکاری و دانش، که از خصوصیات برجسته حضرت معصومه (س) بوده است، مورد استفاده قرار گیرند و به همگان یادآوری کنند که نقش این بزرگان در تاریخ اسلام فراتر از زمان خود بوده و همچنان الهام‌بخش جامعه است.

طرح بنر وفات حضرت معصومه توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر بنر لایه باز وفات حضرت معصومه

طرح پوستر وفات حضرت معصومه شامل:

کادر اسلیمی، تذهیب و متن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) می باشد که به صورت بسیار کاربردی توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در  طرح گرافیکی بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت عرض تسلیت و همدردی با امت اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز وفات حضرت معصومه

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سالروز وفات حضرت معصومه(س)
  • همنشینی مناسب سبز با طرح بنر
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از المانهای با کیفیت مذهبی
  • طراحی تایپوگرافی در طرح بنر وفات حضرت معصومه(س)
  • طراحی کاربردی بنر وفات حضرت معصومه

بنر شهادت حضرت معصومه , طرح بنر رحلت حضرت معصومه , بنر سالروز رحلت حضرت معصومه , وفات حضرت معصومه , بنر رحلت حضرت معصومه , بنر لایه باز وفات حضرت معصومه , تایپوگرافی فاطمه معصومه , رحلت و شهادت , طرح بنر حضرت معصومه , طرح بنر وفات حضرت معصومه , بنر رحلت حضرت فاطمه معصومه , بنر وفات حضرت معصومه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325