طرح استند تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی

شناسه مطلب : 442593
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :60 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی

شهادت یکی از موضوعاتی است که در جامعه‌های مختلف، بخصوص در جوامع دینی، اجتماعی و سیاسی، با اهمیت بالایی برخورد می‌شود. شهادت به معنای از دست دادن جان به دفاع از اصول، ایده‌ها یا اعتقاداتی است که فرد برای آن‌ها ارزش قائل است. این عمل به عنوان نمونه‌ای از ایمان، اخلاص و اعتقاد عمیق فرد به مواردی است که از اهمیت فراوانی برخوردارند.

با توجه به اهمیت شهادت در فرهنگ‌ها و جوامع مختلف، استفاده از بنرها و پوسترها برای ابراز احترام و ارزشگذاری به شهدا و شهادت، اهمیت زیادی دارد. بنرها اغلب به عنوان ابزاری قدرتمند برای ایجاد هویت و ارتباط با جامعه عمل می‌کنند. با نشان دادن تصاویر، نقل قول‌ها یا پیام‌هایی مرتبط با شهدا، بنرها می‌توانند به گسترش ارزش‌های مربوط به شهادت کمک کنند و به جامعه یادآوری کنند که این افراد برای دفاع از اصول و ارزش‌هایی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند، جان خود را فدا کرده‌اند.

به علاوه، بنرها می‌توانند به عنوان ابزاری برای ایجاد انگیزه و تحریک عمومی نیز مورد استفاده قرار گیرند. با نمایش تصاویر قوی و پیام‌های الهام‌بخش، بنرها می‌توانند جامعه را به تفکر و عمل در راستای ایده‌ها و ارزش‌هایی که شهدا برای آن‌ها جان خود را فدا کرده‌اند، تشویق کنند. در نتیجه، اثرگذاری بنرها برای ابراز شهادت و ارزشگذاری به شهدا، می‌تواند به دلیل قدرت بصری و توانایی برقراری ارتباط موثر با جامعه، بسیار موثر باشد.

بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی

طرح بنر تسلیت افراد شاخص شامل:تصویر سردار حاج رحیمی و متن تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               60 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر نقاشی دیجیتال شهید سردار حاج رحیمی در طرح بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی

 


تایپوگرافی سردار محمدهادی حاج رحیمی , بنر لایه باز تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی , حروفنگاری , بنر شهادت شهید سردار محمدهادی حاج رحیمی , سردار حاج رحیمی , بنر تسلیت , بنر شهادت سردار حاج رحیمی , حروف نگاری , شهید حاج رحیمی , تایپوگرافی , بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی , سردار محمد هادی حاج رحیمی , شهید سردار حاج رحیمی , شهید , شهید سردار محمدهادی حاج رحیمی , شهید سردار , سردار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325