طراحی بنر پویش نذر فاطمی

شناسه مطلب : 436967
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :64 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر پویش نذر فاطمی

طراحی بنر برای طرح پویش نذری می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر در جلب توجه، اطلاع‌رسانی و تشویق به مشارکت در پروژه‌های خیریه و نذری استفاده شود. در زیر، مواردی که باید در طراحی بنر برای طرح پویش نذری در نظر گرفته شوند، آورده شده است:

توجیه هدف نذر:

بنر باید هدف و دلیل انجام نذر را واضحاً بیان کند. اگر نذر به منظور حمایت از یک پروژه خیریه خاص یا کمک به نیازمندان است، این موضوع باید در بنر بیان شود.

استفاده از تصاویر مؤثر:

انتخاب تصاویر متناسب با موضوع نذر و پروژه خیریه می‌تواند اثربخش باشد. تصاویری از محصولات یا خدماتی که به وسیله نذر پشتیبانی می‌شوند، می‌توانند احساس ارتباط واقعی را ایجاد کنند.

پیام واضح و جذاب:

متن بنر باید واضح و جذاب باشد. پیام‌هایی که احساس اهمیت و فوریت انجام نذر را القا کنند و مردم را به مشارکت تشویق کنند، مؤثر هستند.

تعیین هدف مالی:

اگر طرح پویش نذر به دنبال تحقق هدف مالی خاصی است، این هدف باید در بنر مشخص شود. افراد باید بدانند که چه میزان حمایت مالی برای دستیابی به هدف مورد نظر نیاز است.

اطلاعات تماس:

در بنر باید اطلاعات تماس برای افرادی که تمایل به اطلاعات بیشتر یا انجام نذر دارند، قابل دسترس باشد. این می‌تواند شامل وب‌سایت، شماره تلفن یا ایمیل باشد.

استفاده از رنگ‌ها:

انتخاب رنگ‌های مرتبط با مفهوم نذر و همچنین جلب توجه می‌تواند بنر را زیبا و جلابه‌جا کند. به عنوان مثال، رنگهای آبی و سبز معمولاً با مفاهیم خیریه و نذر مرتبط هستند.

استفاده از شعارها:

اگر طرح پویش نذر دارای یک شعار یا جمله ویژه است، این شعار باید در بنر نیز جا داشته باشد. این کمک می‌کند تا پیام اصلی به خوبی منتقل شود.

طراحی بنر برای طرح پویش نذری نیازمند دقت به جزئیات و درک کامل از هدف نذر و هدف مالی مورد نظر است. بنر باید به گونه‌ای باشد که افراد را به انجام نذر و حمایت از پروژه خیریه

بنر پویش نذر فاطمی ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز پویش نذر فاطمی

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:عکس غذای نذری ، متن مرتبط با پویش نذر فاطمی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر پویش نذر فاطمی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز و قهوه ای

سایز:                               64 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح  لایه باز بنر پویش نذر فاطمی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و قهوه ای با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس غذای نذری
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز پویش نذر فاطمی

نذری دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , بنر نذری دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , دهه فاطمیه , اطعام , نذر فاطمی , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , نذر , شهادت حضرت فاطمه , بنر شهادت حضرت زهرا , طرح بنر دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت فاطمه , بنر دهه فاطمیه , پویش نذر فاطمی , شهادت حضرت فاطمه , نذری , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325