سالروز رحلت رحلت امام خمینی (ره)

شناسه مطلب : 422015
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :57 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر وفات امام خمینی (ره) 

سالروز رحلت امام خمینی (ره)، رویدادی بزرگ و مهم در تاریخ ایران است که هر ساله در چهارم خرداد، به عنوان یادبودی از این عظمت و انقلابی که به سرپایی و رهبری ایشان در سال ۱۳۵۷ رخ داد، جشن‌ها و مراسمی به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام و یادآوری نقش وی در تشکیل و تدوین نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

چاپ بنرها به عنوان یکی از رسانه‌های بصری در این روزها برای معرفی و تبلیغات مراسم، نقش بسیار مهمی دارد. بنرها از طریق نوشته‌ها و تصاویر، هموطنان را به شرکت در مراسم دعوت می‌کنند و برای آنان فرصتی را به ارمغان می‌آورند تا نشان دهند که در تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، قدم‌هایی برداشته‌اند.

بنرها همچنین می‌توانند تاثیر مهمی در ایجاد همبستگی و اتحاد میان مردم داشته باشند. وقتی که یک شهر پر از بنرهایی با پیام‌های مشترک مانند "یا حق" یا "مرگ بر آمریکا" پر شود، این نشان دهنده این است که مردم با یکدیگر احساس همبستگی می‌کنند و بر یک ایدئولوژی مشترک تمرکز دارند. به این ترتیب، چاپ بنرها می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر جامعه‌سازی داشته باشد و نقش مهمی در ایجاد همدلی و همراهی میان اعضای جامعه ایفا کند.

بنر  رحلت امام خمینی (ره)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی (ره)

طرح بنر سالگرد رحلت امام خمینی (ره) شامل: استفاده از تصویر امام خمینی (ره) ،  و متن تسلیت رحلت امام خمینی (ره ) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر وفات امام خمینی (ره)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر وفات امام خمینی (ره)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، مشکی

سایز:                               57 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی (ره)
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و مشکی با طرح بنر وفات امام خمینی (ره)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر امام خمینی (ره)  در طرح بنررحلت امام خمینی (ره)

رحلت امام خمینی , قیام 15 خرداد , امام خمینی , بنر رحلت امام , بنر ارتحال امام خمینی , پانزده خرداد , بنر لایه باز 15 خرداد , بنر پانزده خرداد , طرح بنر 15 خرداد , بنر رحلت امام خمینی , نقوش اسلیمی , بنر 15 خرداد , بنر قیام 15 خرداد , بنر وفات امام خمینی , وفات امام خمینی , 14 خرداد , امام خمینی , واقعه 15 خرداد , بنیانگذار انقلاب , تصویر امام خمینی , تصویر امام خمینی , بنر لایه باز رحلت امام خمینی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325