تراکت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

شناسه مطلب : 434401
ابعاد :15.5 در 6.5 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت لوازم آرایشی بهداشتی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه لوازم آرایشی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و می‌توانند به رشد و موفقیت کسب و کار این حوزه کمک زیادی کنند.

تبلیغات به شما این امکان را می‌دهند تا برند و محصولات لوازم آرایشی خود را در بازار به خوبی معرفی کنید. با ایجاد تبلیغات مؤثر در وسایل ارتباط جمعی، وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و رویدادهای مختلف، می‌توانید مشتریان جدید را جذب کرده و اعتبار برند خود را تقویت کنید. اطلاع‌رسانی در مورد انواع محصولات آرایشی، ترکیب‌های مختلف، تأثیرات محصولات، ویژگی‌ها و نکات استفاده می‌تواند مشتریان را بیشتر با محصولات آشنا کند.

از سوی دیگر، چاپ تراکت‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا به مشتریان محلی خود پیام‌های خاصی ارائه دهید. تراکت‌ها می‌توانند حاوی اطلاعات مفصل در مورد محصولات آرایشی، نحوه استفاده، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه باشند. این تراکت‌ها به مشتریان محلی این اطلاعات را به صورت آگاهانه ارائه می‌دهند و ایجاد ارتباط نزدیکتری با آن‌ها فراهم می‌کنند.

در نتیجه، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها می‌توانند به فروش لوازم آرایشی کمک کنند تا محصولات خود را به جمعیت گسترده‌تری معرفی کند و در نتیجه، به افزایش فروش و تحقق موفقیت کسب و کار منجر شوند. این ابزارها می‌توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا رقبا را پیشی بگیرند و مشتریان جدید را به جذب کنند.

در طراحی تراکت برای فروشگاه لوازم آرایشی با زمینه کرم و آبی و عکس لوازم آرایشی، باید به ایجاد یک طرح جذاب و جلب‌کننده بپردازید تا تراکت شما به عنوان یک ابزار مؤثر تبلیغاتی شناخته شود. 

  1. زمینه کرم و آبی جذاب: انتخاب ترکیب رنگی کرم و آبی می‌تواند شیک و جذاب باشد. این ترکیب رنگی معمولاً با زمینه‌های لوازم آرایشی و زیبایی به خوبی سازگار است و احساس زیبایی و شیاکت ایجاد می‌کند.

  2. استفاده از تصویر لوازم آرایشی با کیفیت بالا: از تصاویر با کیفیت بالا از لوازم آرایشی که در فروشگاه شما موجود است، استفاده کنید. تصاویر باید واضح و جذاب باشند تا مشتریان را به جلب کنند و اطمینان از کیفیت محصولات شما ایجاد کنند.

  3. اطلاعات اصلی: در بالای تراکت، نام فروشگاه، لوگو، آدرس، شماره تماس و وب‌سایت شما را به صورت واضح و خوانا بنویسید.

  4. توضیحات محصولات: در پایین تراکت، توضیحات مختصری از لوازم آرایشی موجود و ویژگی‌های آن‌ها را ارائه دهید. می‌توانید عنوان‌هایی مثل "آرایش پوست" و "لوازم آرایش چشم" را درج کنید.

  5. اطلاعات تماس دوم: شماره تماس مستقیم یا آدرس ایمیل فروشگاه را در پایین تراکت قرار دهید تا مشتریان به راحتی تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند یا سفارش دهند.

این پنج مورد به شما کمک می‌کنند تا یک تراکت زیبا و مؤثر برای تبلیغ فروشگاه لوازم آرایشی خود طراحی کنید. از چاپ با کیفیت و توزیع تراکت به مشتریان به صورت منظم اطمینان حاصل کنید تا به بهترین نحو تبلیغات خود را انجام دهید و مشتریان جدید جذب کنید.

طرح تراکت لایه باز لوازم آرایشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت لوازم آرایشی

طرح تراکت لوازم آرایشی شامل:تصویر لوازم آرایشی ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه لوازم آرایش بهداشتی

ابعاد:                                15.5 در 6.5 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت لوازم آرایشی در طرح تراکت لوازم آرایشی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی


گالری لوازم آرایشی , لوازم آرایش , فروشگاه لوازم آرایشی , تراکت لوازم آرایشی بهداشتی , لوازم آرایشی , لوازم آرایشی , تراکت لوازم آرایشی , طرح تراکت لوازم آرایشی , طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , تراکت فروشگاه لوازم آرایش , فروشگاه لوازم آرایشی , تصویر لوازم آرایشی , زیبایی , تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , آرایش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325