تراکت فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی

شناسه مطلب : 347912
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :26 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/10/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت لوازم آرایشی بهداشتی

لوازم آرایش، موادی هستند که به منظور حفظ ظاهر یا به سازی ظاهری و رفع بوی بد بدن به کار می روند.

لوازم آرایشی بسیار گسترده اند و شامل: لوسیون ها، کرم های مایع، محافظت کننده ها، کرم های پوستی، دئودورانت ها، عطرها، پودرها، رژلب ها، لاک ناخن ها، مواد آرایشی مخصوص چشم از انواع سایه ها و ریمل ها، لنز های رنگی، رنگ مو، ژل و اسپری و واکس مو، انواع روغن ها و…. محصولات بسیار دیگر را هم شامل می‌شود.

به طور کلی به مواد و ابزاری که به منظور زیباسازی، تمیزی، حفظ ظاهر افراد و…. به کار می روند لوازم و وسایل آرایش گفته می شود. اما شاید بتوان شانه و آینه را به عنوان اولین ابزار آرایشی مورد علاقه خانم ها و آقایان نام برد.

معمولا مواد آرایشی دارای ترکیبات شیمیایی هستند و اغلب آنها از اسانس ها، رنگ ها و مواد مختلف دیگری تشکیل می شوند.

برخی از ترکیبات این لوازم، طبیعی و برخی هم به صورت مصنوعی هستند که هر کدام در جای خود مشکلات خاصی را برای پوست ایجاد خواهند کرد.

اگر چه که برخی از این لوازم را با ترکیبات طبیعی می سازند؛ اما اکثر آنها از مواد مصنوعی و شیمیایی تهیه می‌شوند و ترکیبات شیمیایی به کار رفته در وسایل آرایشی باعث می شود که پوست تغییر رنگ دهد و این مواد در مات شدن و تیره شدن پوست و یا براق کردن آن موثر خواهند بود.

طرح تراکت لایه باز لوازم آرایشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز لوازم آرایشی

طرح تراکت لوازم آرایشی شامل: عکس با کیفیت لوازم آرایشی،وکتور لوازم آرایش ، تصویر دوربری شده سایه، عکس با کیفیت لوازم آرایش، لوازم آرایشی، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی، تراکت لایه باز فروشگاه لوازم آرایشی، تراکت فروشگاه لوازم آرایشی، فروشگاه لوازم آرایشی، عکس با کیفیت لوازم آرایشی، تصویر دوربری شده، عکس با کیفیت لوازم آرایش، لوازم آرایشی، عکس با کیفیت، لیبل ، شیپ های کاربردی، تراکت رنگی

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه لوازم آرایش بهداشتی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               26 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت لوازم آرایشی در طرح تراکت لوازم آرایشی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی

 


لوازم آرایشی , فروشگاه لوازم آرایشی , لوازم آرایش , تراکت فروشگاه لوازم آرایش , گالری لوازم آرایشی , تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , زیبایی , تصویر لوازم آرایشی , طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , آرایش , فروشگاه لوازم آرایشی , لوازم آرایشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325