تراکت ریسو آموزشگاه کنکور

شناسه مطلب : 345106
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :1 مگابایت
مد رنگی : سیاه و سفید ( ریسو)
تاریخ انتشار : 1400/10/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت ریسو آموزشگاه کنکور

کنکور به آزمون سراسری گفته می شود که در پایان تحصیلات پایه برای تعیین سطح دانش آموزان رشته های مختلف برگزار می شود. تا این عزیزان بتوانند بر اساس اطلاعات و سطحی که دارند در رشته و دانشگاه مد نظر خود تحصیل کنند. در این بین نکات مختلفی درباره کنکور وجود دارد که ما به صورت کامل به بررسی آنها خواهیم پرداخت، تا شما داوطلبان و دانش آموزان را بهتر و بیشتر با این آزمون سراسری آشنا کنیم. هر سال دانش آموزان و داوطلبان رشته های مختلف برای قبولی در دانشگاه و رشته های تحصیلی متفاوت در یک آزمون سراسری به نام کنکور شرکت می کنند. که این آزمون نیز از خصوصیات و ویژگی های بسیار خاصی تشکیل شده است.

کلاس های کنکوری یکی از ابزارهای کسب نتایج برتر در کنکور هستند که جایگاه ویژه ای در بین شرکت کنندگان کنکور سراسری دارند. مؤسسات مختلف با برگزاری کلاس های مختلف آمادگی برای کنکور برگزار می کنند اما با وجود این تنوع و تبلیغات؛ اتفاقی که می افتد سردرگمی دانش آموزان برای شرکت یا عدم شرکت در این کلاس ها و همچنین انتخاب کلاس مناسب از بین مؤسسات و کلاس های مختلف است.

طرح تراکت آموزشگاه کنکور و کلاس درسی، جهت تبلیغات این آموزشگاه ها توسط طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح ریسو آموزشگاه کنکور

طرح تراکت آموزشگاه کنکور شامل: وکتور کتاب، وکتور مداد، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت آموزشگاه کلاس های درسی کنکور، تراکت آموزشگاه کنکور، تراکت لایه باز، تراکت آموزشگاه علمی، طرح تراکت آموزشگاه کنکور، وکتور، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت آموزشگاه علمی کنکور

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید،‌ مشکی

سایز:                              1 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت آموزشگاه علمی کنکور
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و مشکی با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از وکتور کتاب و مداد در طرح تراکت کلاس های درسی کنکور

تراکت ایرانی , آموزشگاه کنکور , تراکت ریسو , تراکت آموزشگاه کنکور , تراکت ریسو آموزشگاه کنکور , تراکت ریسو کلاس درسی , طرح تراکت , طرح تراکت تبلیغاتی , تراکت سیاه و سفید آموزشگاه کنکور , تراکت کلاس های درسی کنکور , طرح تراکت کلاس کنکور , تراکت کلاس کنکور , تراکت لایه باز , تراکت کلاس های تابستان , تراکت سیاه و سفید , طرح تراکت کلاس های درسی کنکور , آموزشگاه علمی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325