تراکت رنگی ساندویچی و فست فود

شناسه مطلب : 423951
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :35 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/03/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت پیتزا فروشی

 

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فست فود تاثیر مهمی دارند و می‌توانند به رشد و موفقیت این نوع کسب و کار کمک کنند. در ادامه، سه تأثیر اصلی تبلیغات و چاپ تراکت در این شغل را بررسی می‌کنیم:

  1. جذب مشتریان جدید: تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کارآمد، می‌توانند به جذب مشتریان جدید کمک کنند. با ارائه اطلاعات درباره منو، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، تراکت‌ها مشتریان جدید را به فست فود جذب می‌کنند. از طریق طراحی جذاب و استفاده از تصاویر شهوانی و جذاب، می‌توانید توجه مشتریان را به خود جلب کنید و آن‌ها را به سمت خرید و سفارش غذا در فست فود هدایت کنید.

  2. ارتقای شناخت برند: تراکت‌ها می‌توانند به ارتقای شناخت برند فست فود کمک کنند. با استفاده از طرح‌ها و طراحی‌های گرافیکی مرتبط با برند، مشتریان می‌توانند هویت و محصولات فست فود را بهتر شناسایی کنند. عناصر شناختی مانند لوگو، نام برند، ویژگی‌های منحصر به فرد و پیام‌های تبلیغاتی، به تثبیت هویت برند و ایجاد ارتباط عاطفی با مشتریان کمک می‌کنند. این در نتیجه، موجب افزایش اعتماد مشتریان و ارتباط مستقیم‌تر با برند می‌شود.

  3. افزایش فروش: تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به افزایش فروش و درآمد فست فود کمک کنند. با ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در تراکت‌ها، مشتریان را به خرید و سفارش بیشتر ترغیب می‌کنید. همچنین، در تراکت‌ها می‌توانید به ارائه جزئیاتی از منو، قیمت‌ها و روش‌های سفارش دهی اشاره کنید تا مشتریان به طور آگاهانه از خدمات شما استفاده کنند. این تراکت‌ها می‌توانند به افزایش ترافیک مشتریان در فست فود و افزایش فروش به صورت قابل ملاحظه کمک کنند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فست فود تأثیر قابل توجهی در جذب مشتریان جدید، ارتقای شناخت برند و افزایش فروش دارند. با استفاده مناسب از این ابزارها، فست فود قادر خواهد بود رقابتی‌تر شود و رشد و موفقیت بیشتری را تجربه کند.

طرح تراکت فست فود جهت استفاده این دسته از رستوران ها توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فست فودی و پیتزا فروشی

طرح تراکت فست فود شامل: عکس با کیفیت ساندویچ  ،تصویر مرتبط با طرح فست فود، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

تراکت رنگی فست فودی ، طرح تراکت فست فودی ، تراکت فست فود ، طرح تراکت فست فود ، رستوران فست فود ، عکس با کیفیت پیتزا ،پیتزا فروشی ، لیبل و شیپ های کاربردی

مشخصات فنی طرح تراکت فست فود

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               35 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ساندویچی و پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت ساندویچ
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت خانه برگر فست فود
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


طرح تراکت ساندویچی , فست فودی , تراکت فست فود , ساندویچی , طرح تراکت فست فود , طرح تراکت خانه برگر , همبرگر , فست فود , تراکت فست فود , طرح تراکت فست فود , پیتزا فروشی , تراکت ساندویچی , فست فود , تراکت خانه برگر , فست فود , تراکت پیتزا فروشی , تراکت فست فود , پیتزا , طرح تراکت فست فود , تراکت لایه باز فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325