بنر پیام شهروندی روز جهانی بدون خودرو

شناسه مطلب : 431656
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :148 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر پیام شهروندی روز جهانی بدون خودرو

طرح لایه باز پیام شهروندی روز جهانی بدون خودرو یک ابزار کارآمد در تبلیغات محیط زیست و ترویج حمل و نقل پایدار است. هدف آن تشویق مردم به کاهش استفاده از خودروها و بهره‌گیری از روش‌های حمل و نقل عمومی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در روزمره است.

یکی از کاربردهای مهم طرح لایه باز این است که به شرکت‌ها، سازمان‌ها، و ادارات دولتی اجازه می‌دهد تا پیام‌های محیط زیستی و شهروندی خود را به وسیله‌ی این طرح در تبلیغات خود جا دهند. مثلاً، یک شرکت حمل و نقل عمومی می‌تواند طرح لایه باز را با تبلیغات خود هماهنگ کند تا به مردم پیام دهد که با استفاده از حمل و نقل عمومی، به محیط زیست و ترافیک شهری کمک می‌کنند.

همچنین، ادارات دولتی می‌توانند این طرح را در کمپین‌های آموزشی خود استفاده کنند تا شهروندان را به نکاتی مثل کاهش آلودگی هوا و ترافیک، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، و افزایش سلامتی انسانی ترغیب کنند.

علاوه بر این، سازمان‌ها و گروه‌های محیط زیستی می‌توانند طرح لایه باز را برای تبلیغات کمپین‌های حفاظت از محیط زیست و کاهش اثرات تغییرات اقلیمی به کار ببرند. این طراحی گرافیکی به آن‌ها کمک می‌کند تا از شهروندان حمایت بیشتری در مسیر حفاظت از محیط زیست جلب کنند و آگاهی آن‌ها را در مورد اهمیت اقدامات شهروندی در این زمینه افزایش دهند.

در کل، طرح لایه باز پیام شهروندی روز جهانی بدون خودرو یک ابزار چند منظوره است که به مخاطبان گوناگون اجازه می‌دهد تا پیام‌های محیط زیستی و شهروندی خود را به شیوه‌های تاثیرگذار و زیبا منتقل کنند و در افزایش آگاهی جامعه نسبت به مسائل محیط زیستی نقش موثری ایفا کند.

عناصر طرح لایه باز بنر پیام شهروندی روز جهانی بدون خودرو

طرح بنر پیام شهروندی شامل:وکتور مرتبط با طرح بنر و متن پیام شهروندی مرتبط با روز جهانی بدون خودرو که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر پیام شهروندی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر پیام شهروندی روز جهانی بدون خودرو

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               148 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز پیام شهروندی روز جهانی بدون خودرو
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت  دوچرخه با در طرح بنرروز جهانی بدون خودرو

طرح بنر پیام شهروندی روز جهانی بدون خودرو , روز جهانی بدون خودرو , طرح بنر پیام شهروندی , بنر روز جهانی بدون خودرو , بنر پیام شهروندی , بنر پیام شهروندی روز جهانی بدون خودرو , پیام شهروندی , طرح بنر روز جهانی بدون خودرو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325