بنر پیام شهروندی حجاب

شناسه مطلب : 334869
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :114 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/08/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر پیام شهروندی حجاب

فرهنگ یک مفهوم گسترده است که شامل رفتارهای اجتماعی و هنجارهای موجود در جوامع بشری و همچنین دانش، اعتقادات، هنرها، قوانین، آداب و رسوم، قابلیت‌ها و عادات افراد در این گروه‌ها می‌شود؛ فرهنگ مجموعه پیچیده‌ای از دانش‌ها، باورها، هنرها، قوانین، اخلاقیات، عادات و هرچه که فرد به عنوان عضوی از جامعه خویش فرامی‌گیرد، تعریف می‌شود. هر منطقه از هر کشوری می‌تواند فرهنگ متفاوتی با دیگر مناطق آن کشور داشته باشد. فرهنگ به وسیلهٔ آموزش، به نسل بعدی منتقل می‌شود؛ همچنین فرهنگ راهکارهای شایع در یک جامعه است برای رفع هرگونه نیاز واقعی یا غیر واقعی. فرهنگ، راه مشترک زندگی، اندیشه و کنش انسان در یک جامعه است. فرهنگ شامل هنر، ادبیات، علم، آفرینش‌ها، فلسفه و دین است.

شورای فرهنگ عمومی ۱۴ آبان‌ماه را در تقویم ایرانی به نام روز فرهنگ عمومی نامگذاری کرد. روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی اعلام کرد در چهارصد و شصت و ششمین جلسه این شورا روز ۱۴ آبان که مصادف با تصویب آئین‌نامه شورای فرهنگ عمومی است، به نام روز فرهنگ عمومی مصوب شد.

بنر لایه باز پیام شهروندی حجاب، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز پیام شهروندی عفاف و حجاب

طرح بنر پیام شهروندی حجاب شامل: تایپوگرافی عفاف و حجاب، عکس ایرانی دختر بچه، عکس با کیفیت دختر با حجاب، عکس با کفیت، عکس ایرانی، طرح گل، نقوش مذهبی زمینه بنر و متن زکات زیبایی عفت و پاکدامنی است می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر شهروندی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت انتقال پیام به شهروندان استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهروندی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر شهروندی، بنر پیام شهروندی حجاب، طرح بنر پیام شهروندی عفاف و حجاب، پیام شهروندی حجاب، بنر شهروندی، بنر شهروندی، پیام شهروندی عفاف و حجاب، تایپوگرافی عفاف و حجاب، عکس ایرانی دختر بچه، عکس با کیفیت دختر با حجاب، عکس با کفیت، عکس ایرانی، طرح گل، نقوش مذهبی زمینه بنر ، متن زکات زیبایی عفت و پاکدامنی است

 

مشخصات فنی طرح بنر پیام شهروندی حجاب

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               114 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر پیام شهروندی عفاف و حجاب
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر شهروندی
  • طراحی بنر پیام شهروندی با استفاده از عکس ایرانی دختر با حجاب
  • استفاده از متن متن زکات زیبایی عفت و پاکدامنی است در طراحی بنر عفاف و حجاب
  • طراحی تایپوگرافی عفاف و حجاب در طرح بنر پیام شهروندی حجاب
  • طراحی شیک و کاربردی بنر پیام شهروندی 

حجاب و عفاف , دانلود بنر روز عفاف و حجاب , عفاف , بنر عفاف و حجاب , بنر پیام های شهروندی , حجاب , تایپوگرافی حجاب , تایپوگرافی حجاب , بنر لایه باز روز عفاف و حجاب , عفاف و حجاب , روز عفاف و حجاب , پیام شهروندی حجاب , تایپوگرافی عفاف و حجاب , گل , بنر روز عفاف و حجاب , پیام شهروندی عفاف و حجاب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325