بنر پل عابر پیاده تبریک عید نوروز

شناسه مطلب : 413791
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :119 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنرپل عید نوروز

بنر تبریک عید نوروز یکی از راه‌هایی است که برای جشن گرفتن این عید در اکثر شهرهای ایران استفاده می‌شود. این بنر‌ها در اماکن عمومی، مراکز خرید، خیابان‌های شلوغ و ایستگاه‌های اتوبوسی و مترو نصب می‌شوند و به تمامی مردم برای فرارسیدن این مناسبت مهم تبریک می‌گویند. تصویر برج‌های آتشین، گل‌های سرخ، عکس‌های پر از رنگ و نور و اشعار نوروزی در بنرهای تبریک عید نوروز معمولاً قرار دارند و باعث می‌شوند که احساس شادی و شگفتی در مردم ایجاد شود.

چاپ بنر تبریک عید نوروز تأثیر بسیار زیادی بر روی شهرها و جامعه دارد. این بنر‌ها به عنوان یک علامت مشخص از فرارسیدن این عید، به همراه خود یک ارزش زیبایی هم دارند. بنر تبریک عید نوروز، نشانه‌ای از همبستگی و اتحاد میان مردم ایران است و با نصب آن در اماکن عمومی، افراد به هم می‌رسند و با همدیگر احساس شادی و خوشبختی به مناسبت این عید می‌کنند.

چاپ بنر تبریک عید نوروز برای فعالان تجاری نیز به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر عمل می‌کند. با نصب بنر تبریک عید نوروز، فعالان تجاری می‌توانند نام و نشان تجاری خود را به مردم معرفی کرده و به افراد یادآوری کنند که با خرید کالاهای آنها، با کسب بهترین کیفیت و قیمت، می‌توانند این عید را بهتر و با شادی تر جشن بگیرند.

بنر لایه باز تبریک عید نوروز با زمینه کرم و بنفش و تصویر هفت سین، یک بنر تبلیغاتی است که برای تبریک فرا رسیدن عید نوروز طراحی شده است. در این بنر، زمینه ای با رنگ های کرم و بنفش استفاده شده است که به دلیل رنگ هایی که در فرهنگ ایرانی برای نوروز معمول است، با این رویداد مرتبط است.

همچنین در این بنر، تصویری از هفت سین نیز درج شده است که نمادهایی از عناصر مختلفی که در آغاز سال نو در خانه های ایرانیان نمایش داده می شوند هستند. این نمادها شامل سبزه، سنجد، سیر، سماق، سرکه، سبزه‌آویشن و سامانو است.

بنر لایه باز به معنای این است که تمام قسمت‌های آن، شامل متن، تصاویر و سایر عناصر، قابل ویرایش هستند و کاربران می‌توانند آن را با توجه به نیاز خود ویرایش کنند. این ویژگی، برای افرادی که می‌خواهند برای تبریک نوروز بنر تبلیغاتی خود را طراحی کنند، بسیار مفید است.

از دیگر ویژگی‌های بنر لایه باز تبریک عید نوروز با زمینه کرم و بنفش و تصویر هفت سین، ابعاد قابل تنظیم و کیفیت بالا آن است. این بنر در ابعاد مختلفی قابل سفارشی‌سازی است و با کیفیت بالایی طراحی شده است تا در هر اندازه و در هر کاربردی که استفاده شود، کیفیت خوبی داشته باشد.

بنر لایه باز تبریک عید نوروز با زمینه کرم و بنفش و تصویر هفت سین، به دلیل طراحی زیبا و امکانات قابل ویرایشی که دارد، برای افرادی که می‌خواهند برای تبریک نوروز بنر تبلیغاتی خود را طراحی کنند، بسیار مفید است. با استفاده از این بنر، کاربران می‌توانند به راحتی بنر تبریک نوروز خود را طراحی کنند و از آن در تبلیغات خود استفاده کنند.

همچنین، استفاده از رنگ های کرم و بنفش در زمینه بنر، باعث شده است که این بنر به چشم خیره کننده و زیبا به نظر بیاید. این بنر می‌تواند به صورت آنلاین و یا در چاپ، برای تبلیغات خود استفاده شود و برای تبریک نوروز به مخاطبان شما پیام شادی و خوشبختی منتقل کند.

در کل، بنر لایه باز تبریک عید نوروز با زمینه کرم و بنفش و تصویر هفت سین، یک بنر تبلیغاتی زیبا و با کیفیت است که می‌تواند برای تبلیغات و تبریک نوروز در هر کسب و کاری استفاده شود.

بنر لایه باز سال نو، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تبریک عید نورزو

طرح بنر عید نوروز شامل: تصویر هفت سین و تایپوگرافی یا مقلب قلوب و الابصار می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید نوروز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر نوروز

ابعاد:                                30در 150سانتی متر

رزولیشن:                          300  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 بنفش ، کرم

سایز:                                119 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش و کرم در طرح بنر نوروز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی یا مقلب قلوب و الابصار در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر هفت سین در طرح بنر عید نوروز

 

 


طرح لایه باز بنر نوروز , عید نوروز , بنر عید نوروز , 1402 , طرح بنر لایه باز نوروز , طرح بنر سال نو , نوروز , بنر سال نو , سال نو , طرح بنر نوروز 1402 , طرح بنر عید نوروز , طرح بنر نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , بنر لایه باز نوروز , بنر لایه باز نوروز , پوستر عید نوروز , بنر نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , بنر لایه باز نوروز 1402 , بنر لایه باز سال نو , بنر نوروز 1402 , نوروز 1402 , پوستر سال نو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325