بنر پشت منبر مراسم شام غریبان

شناسه مطلب : 447221
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :59 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر پشت منبر مراسم شام غریبان

مراسم شام غریبان به عنوان یکی از مراسم مهم در تاریخ اسلام، به یادآوری تلخ و دردناک واقعهٔ کربلا و استشهاد امام حسین (علیه‌السلام) و یارانش می‌ پردازد.

این مراسم در شب و روز دهم ماه محرم، به همراه شام عاشورا برگزار می‌ شود و در آن به بیان اندوه و غم عمیق اهل بیت پرداخته می‌ شود.

طراحی و چاپ بنر ها برای این مناسبت می‌تواند نقش مهمی در ترویج ارزش‌ های انسانی، اخلاقی و دینی مرتبط با این مراسم داشته باشد.

بنر های طراحی شده برای شام غریبان می‌ توانند با استفاده از تصاویری از مراسمات عزاداری، نقل قول‌ های معنوی، شعر ها و پیام‌ های اخلاقی، احساس اندوه و ارتباط عمیق‌ تری با تاریخ و ارزش‌ های انسانی اسلامی را به جامعه منتقل کنند.

این بنر ها می‌ توانند به عنوان یک وسیله برای اطلاع‌ رسانی درباره اهمیت شام غریبان و تأثیر آن بر ارزش‌ های دینی و انسانی، افراد را به تفکر و تأمل در مسیر صحیح اسلامی دعوت کنند و آنها را به عمل بهتر و زندگی با ارزش‌ تر در راستای اهداف دینی و انسانی هدایت نمایند.

هدف اصلی از طراحی و چاپ بنر های شام غریبان، به علاوه از ترویج مفاهیم دینی، به افزایش آگاهی و توجه عمومی به این مراسم معنوی است.

با استفاده از بنر ها به عنوان ابزاری برای ترویج ارزش‌ های معنوی و انسانی این مراسم، می‌ت وان جامعه را به دنبال یک زندگی مطابق با ارزش‌ های اسلامی هدایت کرد و به سوی یک فرهنگ سالم‌ تر و ارتباط نزدیک‌ تر با ارزش‌ های مذهبی و اخلاقی هدایت نمایند.

طرح لایه باز بنر مراسم شام غریبان، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر مراسم شام غریبان

طرح بنر پلاکارد محرم شامل:

تایپوگرافی شام غریبان و متن تسلیت محرم و شام غریبان می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر مراسم شام غریبان

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قرمز

سایز:                               59 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز مراسم شام غریبان
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و طرح بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی شام غریبان در طرح بنر مراسم شام غریبان

دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , بنر عاشورا , طرح پلاکارد محرم , تذهیب , ماه محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , طرح بنر محرم , طرح بنر تسلیت محرم , دانلود بنر افقی تسلیت ماه محرم , ایام سوگواری محرم , طرح پلاکارد , طرح بنر افقی ماه محرم , محرم , طرح بنر ایام محرم , بنر افقی ماه محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , بنر ماه محرم , دانلود بنر محرم , بنر مراسم شام غریبان , طرح بنر تسلیت محرم , بنر محرم , بنر شام غریبان , تایپوگرافی شام غریبان , بنر تسلیت محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , بنر افقی تسلیت ماه محرم , بنر ماه محرم , طرح بنر محرم , دانلود بنر ماه محرم , بنر ایام سوگواری محرم , بنر ایام محرم , بنر لایه باز محرم , پلاکارد ماه محرم , بنر عزاداری محرم , پلاکارد , تایپوگرافی شام غریبان , طرح بنر ماه محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325