بنر میلاد امام محمد باقر (ع)

شناسه مطلب : 427740
ابعاد :200در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :58 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر میلاد امام محمد باقر (ع)

سالروز ولادت امام محمد باقر (ع)، امام پنجم شیعیان، یکی از مناسبت‌های مهم و مورد احترام در تاریخ اسلام است. امام محمد باقر (ع) که به لقب "الباقر" یا "باقرالعلوم" نیز شناخته می‌شود، در هشتمین روز ماه ذی‌الحجه سال 57 هجری شمسی در مدینه متولد شد. امام باقر (ع) به عنوان یکی از شخصیت‌های علمی و دینی برجسته تاریخ اسلام، به ترویج علم و دانش، اخلاق برتر و تعالی انسانی توجه ویژه‌ای داشتند.

بنرها به عنوان یکی از وسایل موثر در اعلام و تبلیغ مختلف، تاثیر قابل توجهی در ترویج اهمیت ولادت امام محمد باقر (ع) دارند. چاپ بنرها به مناسبت این روز، باعث توجه و آگاهی عموم مردم نسبت به شخصیت بزرگ امام باقر (ع) و میراث علمی و اخلاقی ایشان می‌شود. این اقدام می‌تواند منجر به افزایش فهم و شناخت افراد از اهمیت و تأثیر امام باقر (ع) بر جامعه و ترویج مفاهیم انسانی و اخلاقی مورد نظر ایشان گردد.

بنرهای تبلیغاتی به مناسبت سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) می‌توانند علاوه بر ترویج ارزش‌های دینی، انسانی و اخلاقی، همچنین بستری برای انتقال پیام‌های مهم و آموزنده در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی فراهم کنند. این اقدام می‌تواند به تقویت انسجام اجتماعی و ایجاد همدلی بین افراد کمک نماید و به عنوان یک فرصت مناسب برای آموزش و ارتقاء معارف دینی و انسانی بهره‌برداری گردد.

طرح بنر لایه باز به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) با زمینه سفید و سبز و تذهیب، یک ایده جذاب و معنی‌دار برای ابراز احترام و ارتباط با این شخصیت بزرگ دینی است. این بنر با ترکیب رنگ‌های سفید و سبز، نه تنها از زیبایی ظاهری برخوردار است بلکه نمایانگر مفاهیم مهمی نیز می‌باشد. 

  1. زمینه سفید: انتخاب زمینه سفید در این بنر لایه باز، نمایانگر پاکی و پختگی اعتقادات و علمیات امام محمد باقر (ع) است. سفیدی به عنوان نمایانگری از پاکی و عدم پیچیدگی در معانی دینی، شخصیت پرافتخار امام باقر (ع) را به وضوح بازتاب می‌دهد.

  2. رنگ سبز: رنگ سبز در این طرح، نماد طبیعت و زندگی، به عنوان یک رنگ پرخورشید و پرامید، با مفهوم امام باقر (ع) هماهنگی دارد. سبز به عنوان نمایانگر رشد دینی، انسانیت و اخلاقیات عالی امام باقر (ع)، پیام آموزنده‌ای را منتقل می‌کند.

  3. تذهیب: استفاده از تذهیب یا نقوش زیبای خطی اسلامی، بنر را با ارزش‌های فرهنگی ایران و اسلامی هماهنگ می‌کند. این نمادها و نقوش، بخشی از ثقافت و هنر اسلامی را با طراوت و زیبایی به تصویر می‌کشند و نیز ارتباطی ژرف با امام باقر (ع) برقرار می‌سازند.

  4. احترام به میراث علمی: طرح لایه باز ولادت امام محمد باقر (ع) با ترکیب این عناصر، نشان‌دهنده احترام و تقدیر از میراث علمی و عقاید این امام بزرگ است. با این بنر، عمق و اهمیت انتقال دانش و آموزه‌های امام باقر (ع) به نسل‌های آینده را می‌توان تا حد زیادی به تصویر کشید.

  5. انتقال پیام انسانیت: تلفیق این عناصر در بنر لایه باز، پیام‌های انسانیت، دوستی، عدالت و اخلاقیات بالا که امام محمد باقر (ع) به جامعه ارائه داد، را به نحوی کامل و قابل درک به مخاطبان منتقل می‌کند. این طرح یک فرصت مناسب برای تبلیغ و آگاهی‌بخشی درباره مفاهیم مهم دینی و انسانی امام باقر (ع) به جامعه فراهم می‌کند.

بنر سالروز ولادت امام محمد باقر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت امام محمد باقر (ع)

طرح بنر ولادت امام باقر شامل:تایپوگرافی ، تذهیب ، طرح گل ، و متن مرتبط با ولادت امام باقر (ع ) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته دفاع می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

پوستر ولادت امام باقر,بنر ولادت امام باقر,طرح PSD,طرح لایه باز,بنر PSD ولادت امام محمد باقر,بنر لایه باز,بنر PSD,طرح بنر ولادت امام باقر ,بنر میلاد امام باقر,طرح بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر,پوستر ولادت امام باقر,بنر لایه باز,امام محمد باقر,امام باقر,ولادت امام باقر,ولادت امام محمد باقر

مشخصات فنی بنر ولادت امام باقر (ع)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، سفید

سایز:                               58 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام باقر
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و سفید با طرح بنر ولادت امام باقر (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر ولادت امام محمد باقر (ع)

 

 


ولادت امام محمد باقر , طرح PSD , بنر میلاد امام باقر , طرح لایه باز بنر ولادت امام باقر , ولادت امام باقر , بنر ولادت امام باقر , بنر ولادت امام باقر , طرح بنر ولادت امام باقر , طرح لایه باز , بنر PSD ولادت امام محمد باقر , ولادت امام محمد باقر , طرح بنر ولادت امام باقر , طرح بنر لایه باز ولادت امام محمد باقر , بنر لایه باز , امام باقر , امام محمد باقر , بنر PSD ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325