بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 437227
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :99 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

دهه فاطمیه به عنوان یک دوره مذهبی در تقویم اسلامی، به گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها)، دختر بزرگ پیامبر اسلام حضرت محمد (صلى‌الله‌عليه‌وآله) اختصاص دارد. این دهه، در ماه جمادی الآخر و به ویژه در دهه اول آن، به تداوم مراسمات مذهبی، ماتم و سوگواری میان جامعه شیعه می‌پردازد. این مراسمات به نماد شجاعت و صداقت حضرت فاطمه و همچنین شکنجه‌ها و تحمل‌های ایشان پرداخته و جامعه را به عبرت و اندیشه فرهنگی متعهد می‌کند.

تأثیر چاپ بنر در این موضوع به عنوان یک ابزار ارتباطی بسیار قابل توجه است. با چاپ بنرها، اطلاعات مرتبط با زمان، مکان، و جزئیات مراسمات دهه فاطمیه به آسانی به جامعه منتقل می‌شود. این بنرها می‌توانند جلب توجه افراد را در محیط‌های مختلف شهری و روستایی به دنبال داشته باشند و افراد را به شرکت فعال در مراسمات دهه فاطمیه دعوت کنند.

به علاوه، بنرها ابزاری موثر در ترویج ارزش‌ها و مفاهیم مرتبط با این دوره مذهبی هستند. تصاویر و نشانه‌های معنوی در بنرها می‌توانند ارتباط مستقیم با عناصر مذهبی داشته باشند و تأثیر مثبتی بر روی فهم و علاقه جامعه نسبت به مراسمات دهه فاطمیه گذارند.

همچنین، با توجه به گستردگی استفاده از رسانه‌های اجتماعی و فناوری‌های مدرن، بنرهای الکترونیکی و تبلیغات آنلاین نقش بسزایی در جذب توجه افراد به مراسمات دهه فاطمیه ایفا می‌کنند. این بنرها می‌توانند به شکل‌های مختلفی، از جمله ویدئوها و تصاویر متحرک، پوشش داده شوند و جلب توجه بیشتری از جامعه داشته باشند.

در کل، تأثیر چاپ بنر در ترویج و افزایش شناخت مردم نسبت به مراسمات دهه فاطمیه بسیار مهم است و می‌تواند به نحوی مؤثر در افزایش شرکت جامعه در این مراسمات مذهبی سهیم باشد.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               99 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

طرح گل , بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , بنر عزاداری دهه فاطمیه , پر , دهه اول فاطمیه , بنر دهه فاطمیه , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , تذهیب , بنر شهادت حضرت زهرا , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , بنر لایه باز دهه فاطمیه , مراسم دهه اول فاطمیه , بنر مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه , دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت فاطمه , بنر عزاداری دهه اول فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325