بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 436977
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :142 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

دهه فاطمیه یا دهه‌ی ایام فاطمیه، دوره‌ای است که به عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) می‌پردازد و مسلمانان در این دوره به خصوص در ماه صفر و ربیع‌الاول، با مراسم و عزاداری‌های خاص این شخصیت معصوم اهل بیت علیهم‌السلام را گرامی می‌دارند. این دهه به عنوان یک زمان متبرک و پر از معانی دینی و اخلاقی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این مدت، عزاداران به شکل‌های مختلفی شرکت می‌کنند.

تاثیر چاپ بنر در این دوره فاطمیه بسیار مهم و قابل توجه است. بنرها با طراحی زیبا و پیام‌های عمیق می‌توانند افراد را به شرکت در مراسمات عزاداری و احیای این دوره دینی ترغیب کنند. با استفاده از تصاویر و نقوش مناسب در بنرها، می‌توان به اهمیت و ارزش‌های اخلاقی حضرت فاطمه (س) اشاره کرده و افراد را به تفکر در مورد مفاهیم دینی و انسانی دعوت نمود.

بنرها می‌توانند اطلاعات مربوط به زمانبندی مراسمات دهه فاطمیه، مکان‌های برگزاری مراسمات و مفاهیم مذهبی مرتبط را به جوامع محلی منتقل کنند و در نتیجه، تعداد شرکت‌کنندگان در این مراسمات را افزایش دهند. همچنین، این وسیله تبلیغاتی می‌تواند در شناخت بهتر افراد از اهمیت حضور در این مراسمات و گرامیداشت شخصیت‌های مذهبی باشد و افراد را به شناخت عمیق‌تری از این دوره معنوی و مذهبی دعوت کند.

با چاپ بنرهای خلاقانه و متنوع، می‌توان پیام‌های مرتبط با معانی اخلاقی، مذهبی و فرهنگی دهه فاطمیه را به جوانان و افراد جامعه منتقل کرد و این دوره را به یک فرصت برای افزایش فهم و ارتقاء اخلاقیات جامعه تبدیل کرد.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               142 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

دهه فاطمیه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , بنر لایه باز دهه فاطمیه , بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه , تذهیب , بنر عزاداری دهه فاطمیه , مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه , بنر شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر دهه فاطمیه , شمع , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , شهادت حضرت فاطمه زهرا , بنر دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت زهرا , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , بنر عزاداری دهه اول فاطمیه , بنر مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه , دهه اول فاطمیه , تصویر شمع , شهادت حضرت فاطمه , طرح گل , مراسم دهه اول فاطمیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325