بنر مبارزه با خشونت علیه زنان

شناسه مطلب : 435971
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :97 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان

روز مبارزه با خشونت علیه زنان یک رویداد بین‌المللی است که به هدف افزایش آگاهی در جامعه در مورد مسائل خشونت علیه زنان و ترویج برابری جنسیتی اختصاص یافته است. این روز، فرصتی است برای نشان دادن اعتراض به هر نوع اسلوب و ظلم علیه زنان و نیز به منظور حمایت از زنانی که آسیب‌های خشونت را تجربه کرده‌اند. از رویدادهای آگاهی‌آور و کمپین‌های ضد خشونت به مناسبت این روز استفاده می‌شود تا اجتماع به چالش کشیده شود و در جهت پایان دادن به خشونت علیه زنان حرکت کند.

تاثیر چاپ بنر در مبارزه با خشونت علیه زنان بسیار بزرگ است. بنرها به عنوان وسیله‌های قوی تبلیغاتی می‌توانند پیام‌های مهم و قاطع در مورد عدم تحمل نسبت به خشونت علیه زنان را به جامعه منتقل کنند. با انتخاب طراحی‌های مناسب و جلب‌کننده توجه، بنرها می‌توانند افکار عمومی را در خصوص خشونت علیه زنان تغییر دهند و به ترسیم یک تصویر قوی از نقض حقوق زنان بپردازند.

بنرها می‌توانند تصاویری از زنان قوی، استقلال‌جو، و پایدار را به تصویر بکشند و پیام‌هایی از جمله "خشونت علیه زنان را متوقف کنیم" یا "هر زنی حق به زندگی بدون خشونت را دارد" را ارائه دهند. این ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند به تعمیق شناخت افراد درباره ابعاد مختلف خشونت علیه زنان کمک کرده و به جلب حمایت عمومی و مشارکت در فعالیت‌ها برای مبارزه با این پدیده بشتابند. در نتیجه، چاپ بنرها در افزایش آگاهی و حمایت جامعه در مبارزه با خشونت علیه زنان نقش کلیدی ایفا می‌کنند.

طرح بنر مبارزه با خشونت علیه زنان، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان

طرح بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان شامل:تصویر مناسب ، متن نه به خشونت علیه زنان و متن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی مبارزه با خشونت علیه زنان، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان، بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان، بنر لایه باز روز مبارزه با خشونت علیه زنان، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، بنر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان، بنر مناسبتی، عکس با کیفیت رز خشک شده، عکس با کیفیت رز، متن نه به خشونت علیه زنان، متن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان

 

مشخصات فنی بنر لایه باز مبارزه با خشونت علیه زنان

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               97 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر مبارزه با خشونت علیه زنان
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت مناسب با طرح بنر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان
  • استفاده از متن نه به خشونت علیه زنان در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان

دانلود بنر روز مبارزه با خشنوت علیه زنان , طرح لایه باز بنر مبارزه با خشونت علیه زنان , بنر لایه باز خشونت علیه زنان , بنر لایه باز روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان , بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان , طرح بنر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان , طرح بنر خشونت علیه زنان , بنر نه به خشونت علیه زنان , بنر لایه باز روز مبارزه با خشونت علیه زنان , طرح لایه باز بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان , طرح بنر روز مبارزه با خشونت علیه زنان , طرح لایه باز بنر روز جهانی مبارزه با خشنوت علیه زنان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325