بنر لایه باز ولادت حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان

شناسه مطلب : 440699
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :198 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

نیمه شعبان، یکی از رویدادهای مهم در تقویم اسلامی است که به عنوان شبی خاص و مبارک در طول سال شناخته می‌شود. این روز به مناسبت ولادت امام زمان (عج)، آخرین امام شیعیان، و به عنوان فرصتی برای توسل به خداوند و ارتباط عمیق‌تر با اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) جشن گرفته می‌شود. چاپ بنرها و تبلیغات مرتبط با این موضوع، می‌تواند نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی و جلب توجه به اهمیت این روز داشته باشد.

بنرهای چاپی مخصوص نیمه شعبان معمولاً حاوی پیام‌های دینی و انسانی درباره اهمیت و برکات این روز می‌باشند. این بنرها شامل ادعیه و مناجات مرتبط با این روز، شعارها و پیام‌هایی درباره ارتباط با امام زمان (عج)، و دعوت به شرکت در مراسمات مرتبط با این مناسبت می‌شوند. با چاپ و نصب این بنرها در اماکن عمومی و مساجد، اطلاعات لازم درباره نیمه شعبان به جامعه منتقل می‌شود و توجه مردم به این موضوع افزایش می‌یابد.

علاوه بر این، بنرهای تبلیغاتی مرتبط با نیمه شعبان می‌توانند به عنوان یک وسیله برای ایجاد ارتباط اجتماعی و تقویت هویت فرهنگی در جامعه عمل کنند. این بنرها با ایجاد یک فضای مشترک و متحد برای مسلمانان، به آن‌ها کمک می‌کنند تا احساس ارتباط عمیق‌تری با همدیگر و با ارزش‌های دینی و اجتماعی خود داشته باشند. این ابزارها می‌توانند به ترویج همبستگی و انسجام در جامعه کمک کنند و ارتباطات اجتماعی را تقویت کنند.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت نیمه شعبان با زمینه آبی و تصویر گل نرگس، یکی از رویکردهای زیبا و جذاب است که می‌تواند این مراسم مهم را به شکلی زیبا و معنوی به تصویر بکشد. استفاده از رنگ آبی در زمینه بنر، حالتی از آرامش و پاکیزگی را به مخاطبان القا می‌کند که با این جشن مهم از تقویت ارتباط با خداوند و اهل بیت علیهم السلام هماهنگی دارد. تصویر گل نرگس نیز به عنوان نمادی از زیبایی، زندگی و تازگی، این بنر را به زیبایی و تجدید حیات بیشتری می‌بخشد.

استفاده از بنرهای لایه باز در این طرح، به طراحان امکان می‌دهد تا به آسانی اقدام به اضافه کردن متن‌های دینی، اشعار، و هرگونه اطلاعات دیگری کنند که مورد نیاز است. آن‌ها می‌توانند بنرهایی را طراحی کنند که با شخصیت و خصوصیت این مراسم هماهنگ باشند و احساس ارتباط عمیقی با این مراسم مهم را ایجاد کنند. همچنین، این امکان به طراحان کمک می‌کند تا به راحتی تغییراتی در طراحی بنر اعمال کنند و آن را به سلیقه و نیاز خود و مخاطبانشان تنظیم کنند.

بنرهای لایه باز، علاوه بر ایجاد ارتباط عمیق‌تر با اهل بیت و جشن نیمه شعبان، می‌توانند به عنوان یک وسیله برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های دینی و انسانی در جامعه عمل کنند. این بنرها با ایجاد یک فضای مشترک و متحد برای مسلمانان، به آن‌ها کمک می‌کنند تا احساس ارتباط عمیق‌تری با همدیگر و با ارزش‌هایی که در این روز مذهبی وجود دارد داشته باشند. این ابزارها می‌توانند به ترویج همبستگی و انسجام در جامعه کمک کنند و ارتباطات اجتماعی را تقویت کنند.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح  بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل: تایپوگرافی بیا ای گل نرگس ، و متن تبریک ولادت امام مهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               198 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی بیا ای گل نرگس در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

نیمه شعبان , طرح بنر نیمه شعبان , طرح بنر ولادت امام زمان , طرح بنر ولادت امام مهدی , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , تایپوگرافی بیا ای گل نرگس , طرح بنر میلاد امام مهدی , بنر ولادت امام زمان , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , بنر میلاد امام مهدی , بنر لایه باز نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , بنر ولادت حضرت مهدی , امام زمان , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , بنر نیمه شعبان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325