بنر لایه باز ولادت حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان

شناسه مطلب : 440533
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :80 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

ولادت امام زمان (علیه‌السلام)، حضرت مهدی، تاریخ یازدهم شعبان سال 255 هجری قمری را به نور ایجاد کرد. این رویداد مهم برای اهل اسلام نمادی از امید و تجدید حیات است. حضرت مهدی (علیه‌السلام) به عنوان آخرین امام شیعه، در زمان غیبت به رهنمایی و هدایت امت اسلامی می‌پردازد و موعود میان مسلمانان است.

تاثیر چاپ بنرها به مناسبت روز نیمه شعبان و ولادت امام زمان (علیه‌السلام) بسیار ارزشمند است. بنرها با تصاویر نمادین و متن‌های الهام‌بخش، می‌توانند افراد را به یادآوری این رویداد مهم دعوت کنند و ایشان را به شرکت در مراسمات مذهبی و دعا و زیارت در این روزهای مقدس تشویق نمایند. این ابزار گرافیکی می‌تواند ارتباط عاطفی با امام زمان را تقویت کرده و جامعه را به سمت پیروی از اصول دینی و اخلاقی هدایت کند.

چاپ بنرها به عنوان وسیله‌ای مؤثر در تبلیغات مذهبی و ایجاد حس انتظار و اشتیاق به ظهور امام زمان (علیه‌السلام) موثر است. این بنرها می‌توانند با طراحی جذاب و متن مناسب، مخاطبان را به تفکر و تدبر در موضوعات مهم دینی دعوت نمایند و زمینه‌ساز برای فعالیت‌های مذهبی و اجتماعی در این روزهای معنوی باشند.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح  بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل: تایپوگرافی نیمه شعبان ، و متن تبریک ولادت امام مهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، کرم

سایز:                               80 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی و کرم با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی نیمه شعبان در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

بنر ولادت امام زمان , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , طرح بنر میلاد امام مهدی , امام زمان , بنر میلاد امام مهدی , طرح بنر ولادت امام زمان , طرح بنر ولادت امام مهدی , نیمه شعبان , بنر ولادت حضرت مهدی , تایپوگرافی نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , طرح بنر نیمه شعبان , بنر نیمه شعبان , بنر لایه باز نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , امامت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325