بنر لایه باز ولادت امام حسین و روز پاسدار

شناسه مطلب : 440412
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :115 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار

ولادت امام حسین (علیه‌السلام)، رهبر عظیم و پرستار حق و عدالت، در روز 3 ماه شعبان سال 4 هجری قمری رخ داد. امام حسین (علیه‌السلام) با تصمیم به قیام عاشورا، علیه ظلم و فساد آمریکای یزیدیان ایستاد و با قلبی پر از عشق و ایمان، اسطوره‌ای از مبارزه برای حق و انسانیت را خلق کرد. وی به عنوان نمادی از شجاعت و تضحیات بی‌پایان، همواره در دلهای مؤمنان جاودانه مانده است.

تأثیر چاپ بنرها به مناسبت روز ولادت امام حسین (علیه‌السلام) نمی‌تواند اهمیت کمی داشته باشد. این بنرها با تصاویر نمادین و متن‌های معانی‌دار، می‌توانند افراد را به ذکر ولادت امام حسین فرا خوانده و به مشارکت در مراسمات مذهبی و اجتماعی تشویق کنند. این ابزار گرافیکی، بیشتر از یک اعلان تبلیغاتی، وسیله‌ای برای ارتقاء ارزش‌های دینی و اخلاقی است که با ایجاد یک فضای مذهبی و معنوی، جوانان و افراد مختلف را به فکر و تفکر در مورد ارزش‌های اسلامی و انسانی می‌اندازد.

چاپ بنرها به مناسبت ولادت امام حسین (علیه‌السلام) نقش بسیار مهمی در جذب توجه مردم و ایجاد اتحاد و همبستگی در جامعه دارد. این بنرها می‌توانند به عنوان نقطه آغازی برای فعالیت‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و اجتماعی باشند و جامعه را به سمت مسیرهای پر از اخلاق و معنویت هدایت کنند.

بنر لایه باز  ولادت امام حسین و روز پاسدار ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح ولادت امام حسین و روز پاسدار

طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار  شامل: تایپوگرافی یا ابا عبدالله ، طرح گل ، تذهیب و متن گرامیداشت ولادت امام حسین و روز پاسدار می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر اعیاد ولادت امام حسین و روز پاسدار

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی ، آبی

سایز:                               114 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی و آبی در طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر تایپوگرافی یا ابا عبدالله در طرح بنر ولادت امام حسین و روز پاسدار

 


جانباز , پاسدار , روز جانباز , بنر روز پاسدار , طرح بنر لایه باز روز پاسدار , بنر ولادت , پاسدار , تذهیب , تایپوگرافی یا ابا عبدالله , بنر لایه باز روز پاسدار , امام حسین (ع) , بنر مناسبتی , روز پاسدار , طرح بنر روز پاسدار , بنر پاسدار , پاسدار , عید شعبانیه , شعبانیه , بنر ولادت امام حسین (ع) , عید شعبانیه , اعیاد شعبانیه , بنر اعیاد شعبانیه , ولادت امام حسین (ع) , بنر شعبانیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325