بنر لایه باز عید غدیر خم

شناسه مطلب : 445694
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :118 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

طرح بنر عید غدیر خم

عید غدیر خم یکی از مهم‌ترین روزهای عیدی در تاریخ اسلام است که به مناسبت اعلام ولایت امام علی (علیه‌السلام) به عنوان جانشین و پیشوای پیامبر اسلام، در سال ۱۰ هجری قمری برگزار می‌شود. این روز به عنوان روزی که در آن پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) امام علی (علیه السلام) را به عنوان پیشوای مسلمانان و جانشین خود اعلام کرد، جشن گرفته می‌شود و در سراسر جهان اسلامی به عنوان یکی از رویدادهای مهم و مورد احترام جشن گرفته می‌شود.

تاثیر چاپ بنر برای این روز می‌تواند به ترویج اطلاعات و آگاهی درباره این رویداد مهم و ارتقای ارتباطات جامعه مسلمان کمک کند. بنرهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی می‌توانند شامل شعارها و تصاویری مرتبط با اهمیت و مفهوم عید غدیر خم باشند و این بنرها می‌توانند در مساجد، مراکز فرهنگی، مدارس، و سایر اماکن عمومی نصب شده و به افراد یادآوری کنند که باید به این رویداد مهم احترام بگذارند و به جشن‌ها و مراسم مربوطه شرکت کنند.

همچنین، چاپ بنر برای عید غدیر خم می‌تواند به ترویج مفاهیم و ارزش‌های این روز مهم کمک کند. از طریق انتشار بنرهایی با مضامینی مانند ولایت، عدالت، و محبت به امام علی (علیه السلام)، می‌توان به ترویج این ارزش‌ها در جامعه و تقویت هویت اسلامی افراد کمک کرد و آن‌ها را به اتخاذ رفتارها و اعمالی که با آموزه‌های اسلامی سازگار است، تشویق کرد.

به طور کلی، چاپ بنر برای عید غدیر خم می‌تواند به افزایش آگاهی و شناخت عمومی از این روز مهم و ارتقای ارتباطات جامعه مسلمان کمک کند و همچنین به ترویج مفاهیم و ارزش‌های اسلامی کمک کند.

بنر تبریک سالروز عید غدیر خم به مناسبت این عید باشکوه و خجسته توسط ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید غدیر

طرح بنر عید غدیر خم شامل: تصویر مرتبط ، و متن تبریک عید غدیر خم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید غدیر  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر تبریک عید غدیر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               118 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید غدیر
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز  در طرح بنر عید غدیر خم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر عید غدیر خم

بنر روز عید غدیر , دانلود بنر عید غدیر , تذهیب , بنر جشن عید غدیر خم , طرح بنر جشن عید غدیر , عید غدیر خم , بنر عید غدیر خم , بنر عید غدیر , تبریک روز عید غدیر خم , طرح بنر عید غدیر , طرح بنر تبریک عید غدیر , بنر تبریک عید غدیر , بنر تبریک روز عید غدیر , دانلود بنر غدیر خم , بنر تبریک عید غدیر , طرح بنر عید غدیر , کادر تذهیب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325