بنر لایه باز روز پتروشیمی

شناسه مطلب : 437898
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز پتروشیمی

روز پتروشیمی به عنوان یک رویداد صنعتی و تولیدی، به تجلیل از دستاوردهای صنعت پتروشیمی اختصاص دارد. این روز به منظور ارتقاء افتخارات و توسعه در زمینه تولید محصولات پتروشیمی، پژوهش و فناوری در این صنعت تعیین شده است. صنعت پتروشیمی با تأثیر مستقیم و غیرمستقیم بر سایر صنایع و اقتصاد کلان کشور، نقش مهمی در تحقق اهداف توسعه و پیشرفت اقتصادی دارد.

تاثیر چاپ بنرها در روز پتروشیمی به عنوان ابزاری بسیار مؤثر در اطلاع‌رسانی و ترویج دستاوردهای این صنعت حیاتی است. بنرها با استفاده از تصاویر جذاب و اطلاعات مختصر، می‌توانند اهمیت توسعه و پیشرفت در صنعت پتروشیمی را به جامعه ارائه دهند. این بنرها می‌توانند به تصویر کشیدن نقش پتروشیمی در تولید مواد اولیه برای صنایع مختلف، اشتغال‌زایی، و افزایش توان تولیدی کشور کمک کرده و همچنین افراد را به شناخت بیشتر درباره این صنعت ترغیب نمایند.

در نهایت، با چاپ بنرهای مخصوص روز پتروشیمی، این ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند به ترویج ارزش‌ها، دستاوردها و توانمندی‌های صنعت پتروشیمی پرداخته و نقش آن در تحولات اقتصادی و صنعتی را به دلیل جامعه‌ی هدف به نمایش بگذارند. این بنرها به عنوان وسیله‌ای مؤثر در افزایش افتخارات ملی و تشویق به سرمایه‌گذاری در این صنعت حیاتی، نقش کلیدی در تحقق اهداف توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌کنند.

بنر لایه باز روز پتروشیمی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر روز پتروشیمی

طرح بنر روز پتروشیمی شامل: تصویر پتروشیمی و متن تبریک روز پتروشیمی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز پتروشیمی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز پتروشیمی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز پتروشیمی
  • هم نشینی مناسب زمینه سفید با طرح بنر روز پتروشیمی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مرتبط در طرح بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز پتروشیمی

ایران , دانلود بنر روز پتروشیمی , روز پتروشیمی , 8دی روز صنعت پتروشیمی , حفاری نفت , صنعت پتروشیمی , فراورده های نفتی , دانلود بنر روز 8 دی , بنر روز پتروشیمی , روز 8 دی , صنایع پلاستیکی , دانلود بنر لایه باز روز پتروشیمی , روز پتروشیمی , دکل نفت , منابع نفتی , بنر روز پتروشیمی , طرح لایه باز بنر روز پتروشیمی , دانلود psd بنر روز پتروشیمی , ذخایر نفتی , بنر روز صنعت پتروشیمی , نفت خام ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325