بنر لایه باز روز ملی ثبت احوال

شناسه مطلب : 436738
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :34 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز ثبت احوال


روز ثبت احوال یکی از رویدادهای مهم و حیاتی در زندگی هر جامعه است که به عنوان یک فرآیند نظامی و اداری برای ثبت و اطلاع‌رسانی اطلاعات شهروندان به کار می‌رود. این روز، فرصت مناسبی برای به‌روزرسانی اطلاعات افراد، ثبت و تجمیع داده‌های جمعیتی و تدوین آمارهای اجتماعی می‌باشد. ثبت احوال نه تنها در ارتقاء امور اداری بلکه در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی، اجتماعی، و بهداشتی تأثیرگذار است.

چاپ بنر در روز ثبت احوال می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای اطلاع‌رسانی در مورد اهمیت و ضرورت ثبت اطلاعات شهروندان به کار رود. بنرها می‌توانند با ارائه اطلاعات کلیدی و تشویق به مشارکت فعال در فرآیند ثبت احوال، نقش به‌سزایی در افزایش آگاهی عمومی و ارتقاء فرآیند ثبت‌نام داشته باشند. از طرفی، با انتشار پیام‌های مثبت و موجب اعتماد به نظام، بنرها به بهبود تفاهم بین مردم و مسئولین در زمینه ثبت احوال کمک می‌کنند.

علاوه بر این، چاپ بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای افزایش حمایت عمومی از فرآیند ثبت احوال و ترویج اهمیت حفظ حقوق شهروندی عمل کنند. از طریق استفاده از تصاویر جذاب و شعارهای تحریک‌آمیز، این بنرها می‌توانند همگان را به مشارکت فعال در این فرآیند ترغیب نمایند. در نتیجه، چاپ بنر در روز ثبت احوال نقش مهمی در سهولت و موفقیت این فرآیند اداری و اجتماعی ایفا می‌کند و بهبودی در نظام ثبت احوال کشور را ترویج می‌دهد.

بنر روز ملی ثبت احوال جهت استفاده کاربران ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز ملی ثبت احوال

طرح بنر روز ملی ثبت احوال شامل:عکس با کیفیت شناسنامه ، وکتور مرتبط با طرح ثبت احوال و متن تبریک روز ملی ثبت احوال می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح بنر روز ملی ثبت احوال

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               34 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ملی ثبت احوال
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور مرتبط با طرح ثبت احوال
  • طراحی بنر روز ملی ثبت احوال با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • استفاده از عکس با کیفیت شناسنامه و پرچم ایران در طراحی بنر
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طراحی بنر

بنر لایه باز روز ثبت احوال , طرح لایه باز , شناسنامه , طرح psd , اداره ثبت احوال , طرح بنر لایه باز روز ملی ثبت احوال , بنر psd روز ثبت احوال , psd طرح , روز ملی ثبت احوال , بنر لایه باز روز ملی ثبت احوال , دانلود طرح بنر لایه باز ثبت احوال , بنر مناسبتی , بنر روز ملی ثبت احوال , بنر لایه باز روز ملی روز ثبت احوال , طرح بنر روز ملی ثبت احوال , روز 3 دی , ثبت احوال , جمعیت ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325