بنر لایه باز روز قدس

شناسه مطلب : 416408
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :139 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز قدس

روز جهانی قدس، روزی است که جهانیان همدلی و همبستگی خود را با مردم فلسطین و حماس در برابر اشغالگری و سرکوب‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند. این روز، هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و تاثیرات مهمی برای مردم و حکومت‌های مختلف دارد.

چاپ بنر برای روز جهانی قدس می‌تواند تاثیرات مثبت و قابل توجهی برای این روز داشته باشد. با چاپ و نصب بنرهایی با مضامینی مثل حمایت از حقوق مردم فلسطین، محکومیت سیاست‌های رژیم صهیونیستی و بیان همبستگی با مردم فلسطین، فضای پویایی در جامعه فراهم می‌شود که مردم را به مشارکت در فعالیت‌های مرتبط با روز جهانی قدس تشویق می‌کند.

علاوه بر این، چاپ بنرهایی با مضامینی مثل تأکید بر اهمیت فلسطین و جهان اسلام در برابر تهدیدات و اغتشاشات رژیم صهیونیستی، افزایش آگاهی عمومی و حمایت از حقوق مردم فلسطین را به دنبال دارد. این بنرها می‌توانند مردم را به فکر کردن درباره مسائل مرتبط با فلسطین و جهان اسلام بیشتر ترغیب کنند و افزایش اطلاعات و آگاهی آنها را در مورد این مسئله مهم تسهیل کنند.

بنابراین، چاپ بنرهایی با مضامینی مثل حمایت از حقوق مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی می‌تواند تاثیرات مثبت و قابل توجهی برای روز جهانی قدس داشته باشد

 

بنر روز قدس، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز قدس

طرح بنر روز قدس شامل: تایپوگرافی ،و متن مرتبط با  روز قدس می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز قدس می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز قدس

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                               139 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز قدس
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز روز قدس
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی و مناسبتی
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر

 


بنر PSD روز قدس , بیت المقدس , بنر گرامیداشت روز قدس , psd بنر روز قدس , بنر روز جهانی قدس , بنر روز قدس , دانلود بنر روز قدس , بنر لایه باز روز قدس , دانلود psd روز قدس , روز قدس , طرح بنر روز قدس , مسجد الاقصی , روز قدس , مسجد قدس , طرح بنر روز قدس , بنر لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325