بنر لایه باز روز جهانی سلامت روان

شناسه مطلب : 432579
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز جهانی بهداشت روان

روز جهانی بهداشت روان هر سال در 10 اکتبر جشن‌گرفته می‌شود و یک فرصت مهم برای افزایش آگاهی عمومی از اهمیت مراقبت از سلامت روانی و مبارزه با تبعیض و تبعیض در این زمینه است. چاپ بنر‌ها به عنوان ابزاری کارآمد در تبلیغات و آگاهی‌رسانی می‌توانند در ترویج اهمیت بهداشت روان و اطلاع‌رسانی اثرگذار در این خصوص نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

1. افزایش آگاهی: چاپ بنر‌ها می‌توانند به افزایش آگاهی مردم از اهمیت مراقبت از سلامت روانی کمک کنند. این بنرها می‌توانند پیام‌های آموزنده و تشویقی در مورد شناخت علائم و علت‌های مشکلات روانی، اهمیت مراقبت از خود و دیگران، و منابعی که برای کمک به افراد مبتلا به مشکلات روانی در دسترس است، منتقل کنند.

2. کاهش تبعیض و تبعیض: بنرهای تبلیغاتی می‌توانند به تشویق اجتناب از تبعیض و تبعیض در برابر افراد مبتلا به مشکلات روانی کمک کنند. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی را انتقال دهند که تبعیض و تبعیض در برابر افراد با مشکلات روانی نادرست و نامناسب است و همگان حق دارند تا بهداشت روانی خود را مراقبت کنند و پذیرفته شوند.

3. تشویق به مراقبت‌های روانی: بنرها می‌توانند به تشویق افراد به مراقبت از سلامت روانی خود و جلب حمایت‌های لازم از منابع مرتبط با روانشناسی و مشاوره کمک کنند. این تبلیغات می‌توانند به افراد کمک کنند تا به بهبود و بهبود کیفیت زندگی خود برای خود و دیگران بپردازند.

به طور کلی، چاپ بنرها در روز جهانی بهداشت روان می‌توانند نقش مهمی در ترویج آگاهی عمومی از مسائل بهداشت روانی، کاهش تبعیض و تبعیض و تشویق به مراقبت‌های روانی ایفا کنند. این بنرها می‌توانند به فرهنگ جامعه کمک کنند تا مسائل بهداشت روان را جدی بگیرد و به اهمیت سلامت روانی همگان توجه بیشتری داشته باشد.

بنر لایه باز روز جهانی بهداشت روان، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر روز جهانی بهداشت روان

طرح بنر روز جهانی بهداشت روان شامل: تصویر مغز و متن گرامیداشت روز جهانی بهداشت روان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جهانی بهداشت روان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز جهانی بهداشت روان

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، آبی

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز جهانی بهداشت روان
  • هم نشینی مناسب زمینه کرم و آبی با طرح بنر روز جهانی بهداشت روان
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مغز
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز جهانی بهداشت روان

بنر روز جهانی بهداشت روان , بنر روز بهداشت روان , بنر روز سلامت روان , بهداشت روان , روز جهانی بهداشت روان , سلامت روان , طرح بنر روز جهانی بهداشت روان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325