بنر لایه باز خوش آمد گویی مسافران نوروزی

شناسه مطلب : 414781
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :72 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

طرح بنر خوش آمد گویی مسافران نوروزی

بنر عید باستانی نوروز یکی از رسانه‌هایی است که در هر سال به منظور خوش آمد گویی به نوروز و جشن باستانی آن، در شهرها و روستاهای ایران نصب می‌شود. این بنرها با شکل‌ها و نقوشی که بر روی آن‌ها چاپ شده است، مهمانان و مسافران نوروزی را به خود جذب می‌کنند. این بنرها برای مردم ایران به عنوان یکی از نمادهای این جشن بسیار مهم و قابل توجه هستند.

تاثیر چاپ بنر برای این عید، بسیار قابل توجه است. این بنرها در کنار سایر فعالیت‌های مرتبط با نوروز، مثل آماده‌سازی هفت‌سین، هفت‌شنبه‌سوری، سفره‌های نوروزی و غیره، به خودی خود یکی از عوامل جذب مسافران به سوی شهرها و روستاهای ایران هستند. همچنین با چاپ بنرهایی با نقوش و شکل‌های خاص، احساس فرح و شادی در مردم و به خصوص کودکان بیشتر می‌شود و این عید برای آن‌ها جذاب‌تر و خاطره‌انگیزتر می‌شود.

در کل، بنر عید باستانی نوروز یکی از نمادهای اصلی این جشن بسیار مهم و محبوب است که تاثیر بسیار زیادی برای جذب مسافران و افزایش شادی و فرح مردم دارد. با چاپ بنرهایی با نقوش و شکل‌های جذاب، می‌توان به خوش آمدگویی مهمانان نوروزی و پایبندی به رسوم و آیین‌های قدیمی ایران کمک کرد و جشن نوروز را برای همگان به یادگاری خوبی تبدیل کرد.

طرح بنر لایه باز خوش آمدگویی به مسافران نوروزی با زمینه سبز و طرح گل، یکی از طرح‌های شاد و رنگارنگ است که برای جشن نوروز و خوش آمدگویی به مهمانان نوروزی بسیار مناسب است. در این طرح، زمینه سبز و طرح گل‌های رنگارنگ احساس فرح و شادی را در مخاطبین به ارمغان می‌آورد.

طرح بنر لایه باز خوش آمدگویی به مسافران نوروزی با زمینه سبز و طرح گل، به عنوان یک بنر تبلیغاتی، در روزهای نوروزی در شهرها و روستاهای ایران نصب می‌شود. این بنر با طراحی زیبا و خلاقانه خود، افراد را به خود جذب می‌کند و در کنار بنرهای دیگری که برای جشن نوروز نصب می‌شوند، تبلیغاتی موثر را انجام می‌دهد.

این طرح بنر لایه باز، برای طراحان و گرافیست‌ها نیز بسیار جذاب است. امکان ویرایش و تغییر آن در برنامه‌های گرافیکی، طراحی آسان و سریع تبلیغاتی را به ارمغان می‌آورد. همچنین، این طرح بنر به عنوان یک قالب پایه، برای طراحی بنرهای مختلف نیز می‌تواند استفاده شود.

در کل، طرح بنر لایه باز خوش آمدگویی به مسافران نوروزی با زمینه سبز و طرح گل، یکی از طرح‌های شاد و موثر است که برای تبلیغات و خوش آمدگویی به مهمانان نوروزی بسیار مناسب است. 

تولید و استفاده از طرح بنر لایه باز خوش آمدگویی به مسافران نوروزی با زمینه سبز و طرح گل، همچنین از لحاظ مالی بسیار پر منفعت است. با استفاده از این طرح، هزینه طراحی بنرهای مختلف کاهش یافته و برای مجموعه‌ها و سازمان‌ها که قصد تبلیغاتی بیشتری در روزهای نوروزی دارند، بسیار سودمند خواهد بود.

همچنین، زمینه سبز این طرح، به خاطر ارتباط آن با طبیعت و آغاز بهار و نوید نو شدن زمین، برای ایجاد حس امید و خوشبختی در مخاطبین نیز بسیار مناسب است. همچنین، طرح گل‌های رنگارنگ، با رنگ‌های زنده و زیبا، احساس فرح و شادی را در مخاطبین به ارمغان می‌آورد.

بنابراین، می‌توان گفت طرح بنر لایه باز خوش آمدگویی به مسافران نوروزی با زمینه سبز و طرح گل، یکی از بهترین طرح‌های تبلیغاتی برای جشن نوروز است. با استفاده از این طرح، می‌توان به مخاطبین احساس فرح و شادی داد و همچنین برای تبلیغات و خوش آمدگویی به مهمانان نوروزی از آن استفاده کرد.

طرح لایه باز بنر خیر مقدم مسافران نوروزی ، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر خیر مقدم مسافران نوروزی

طرح بنر خیر مقدم شامل: تصویر گل ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن مرتبط با بنر خوش آمد گویی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر خیر مقدم مسافران نوروزی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

دانلود بنر خیر مقدم لایه باز , بنر خیر مقدم لایه باز , بنر خیر مقدم psd ,  بنر خیر مقدم , دانلود بنر خیرمقدم , دانلود بنر خوش آمد گویی , متن خیرمقدم , متن بنر خیر مقدم , مقدمتان گلباران , طرح psd , بنر خوش آمدگویی , بنر لایه باز خیرمقدم  , خوش آمد گویی ,  بنر psd , طرح بنر , خیرمقدم ,  تذهیب ,  لایه باز  , دوربری , طرح موکاپ بنر , بنرهای خیر مقدم , خیرمقدم مدعوین   , خوش آمدید ,  خوش آمد گویی میهمانان ,  بنر خیرمقدم رسمی , خیر مقدم 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز خیر مقدم مسافران نوروزی

ابعاد:                                300 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               72 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز خیر مقدم مسافران نوروزی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر خیر مقدم مسافران نوروزی
  • طراحی ساده کاربردی بنر
  • استفاده از نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب در طراحی بنر
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت  گل در طراحی بنر خیر مقدم مسافران نوروزی

 


متن بنر خیر مقدم , طرح لایه باز بنر خیر مقدم نوروز , دانلود بنر خیر مقدم لایه باز , بنر خیر مقدم مسافران نوروزی , طرح بنر خوش آمد گویی , بنر خیر مقدم , بنر لایه باز خوش آمد گویی , طرح psd , طرح بنر لایه باز خیر مقدم , بنر لایه باز خیر مقدم نوروزی , دانلود بنر خیرمقدم , بنر خیر مقدم نوروز 1402 , بنر خیر مقدم psd , متن خیرمقدم , طرح بنر خیر مقدم , بنر خیر مقدم لایه باز , نوروز 1402 , طرح بنر خیر مقدم نوروز 1402 , بنر لایه باز خیر مقدم نوروز , مقدمتان گلباران , طرح بنر خیر مقدم مسافرین نوروزی 1402 , دانلود بنر خوش آمد گویی , طرح بنر خیر مقدم نوروز , طرح بنر خیر مقدم مسافران نوروزی , بنر خیر مقدم نوروز , بنر لایه باز خیر مقدم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325