بنر لایه باز ثبت نام پیاده روی اربعین

شناسه مطلب : 429386
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :368 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز ثبت نام اربعین 

مراسم اربعین، چهلمین روز پس از شهادت حسین بن علی (ع) در کربلا، به عنوان یکی از مراسم مذهبی مهم در جوامع اسلامی شناخته می‌شود. در این روز، میلیون‌ها زائر از سراسر جهان به کربلا می‌رود تا در مصیبت سوگواری و عزاداری برای اهل‌بیت عصمت و طهارت شرکت کنند. این مراسم به عنوان نمادی از ایثار، شجاعت و استقامت در راه اصول دینی و انسانی محبوبیت فراوانی در میان مسلمانان دارد و برای فراهم آوردن فضای معنوی و ایجاد ارتباط با معنویت دینی بسیار اهمیت دارد.

با توجه به اهمیت بزرگ مراسم اربعین، چاپ بنرها به عنوان یک وسیله مؤثر در اطلاع‌رسانی و ترویج این مراسم به کار می‌رود. بنرها به وسیله اشعار معنوی، تصاویر مؤثر و پیام‌های دینی می‌توانند افراد را به شرکت در این مراسم دعوت کنند. همچنین، از طریق بنرها می‌توان اطلاعات مربوط به زمان، مکان، برنامه‌ها و خدمات مرتبط با اربعین را منتشر کرده و به جامعه اطلاع دهید.

بنرهای چاپی برای مراسم اربعین تاثیر بزرگی در جذب تعداد بیشتری از مردم به این مراسم دارند. زیرا با وجود ارتباط تصویری و متنی قوی، به راحتی توانایی جذب توجه و ایجاد احساس مشارکت در افراد را دارند. همچنین، از طریق بنرها می‌توان به ترویج ارزش‌های دینی و انسانی نیز پرداخته و افراد را به تفکر و عمل به مسائل اجتماعی و معنوی تشویق کرد.

طرح بنر لایه باز برای پیاده‌روی اربعین، یک ابزار قدرتمند در ارتقاء تبلیغات و جذب توجه به این مراسم معنوی است. در این طرح، زمینه‌ی مشکی به عنوان نماینده‌ای از اندوه و عزا در مذهب اسلامی به‌کار گرفته می‌شود. این زمینه تاریک، به خودی خود احساس مراسمی و ارادتی عمیق را به زائران ارائه می‌دهد. به همراه این زمینه، تصویری از یک عزادار حسینی، که در حال انجام عبادات و پیاده‌روی به سوی کربلا است، قرار می‌گیرد.

این طرح لایه باز باعث ایجاد امکان تنظیمات و ویرایش‌های گسترده بر روی بنر می‌شود. از جمله ویرایش تصویر عزادار حسینی، تغییر متن و افزودن اطلاعات جزئی به طرح استفاده می‌شود. به این ترتیب، افراد و نهادهای مختلف می‌توانند این طرح را بر اساس نیازهای خود تغییر داده و به‌صورت شخصی‌سازی شده در تبلیغات خود بهره‌برداری کنند.

بنر لایه باز پیاده‌روی اربعین با زمینه مشکی و تصویر عزادار حسینی، به عنوان یک ابزار بصری قوی، احساس تعلق و وفاداری به اهل‌بیت و ارزش‌های دینی را در مخاطبان تقویت می‌کند. از طریق این بنر، پیام‌های مذهبی و فرهنگی مرتبط با اربعین به شکلی گسترده و جذاب منتقل می‌شوند که می‌تواند در جذب تعداد بیشتری از مشارکت‌کنندگان در این مراسم مقدس تاثیرگذار باشد.

در نهایت، طرح بنر لایه باز با زمینه‌ی مشکی و تصویر عزادار حسینی، ابزاری مناسب برای ترویج و اطلاع‌رسانی اثرگذار درباره پیاده‌روی اربعین است. این طرح امکان انعکاس احساسات و ارادت به اهل‌بیت و همچنین اطلاعات مرتبط با مراسم را در یک طراحی زیبا و قابل تنظیم فراهم می‌کند.

بنر لایه باز پیاده روی اربعین، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنرثبت نام پیاده روی  اربعین حسینی

طرح بنراربعین حسینی شامل: تایپوگرافی ،  کادر مذهبی ، تذهیب  و متن تسلیت اربعین حسینی می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز اربعین 

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               368 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اربعین حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر اربعین
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و اسلامی در طرح بنر
  • استفاده از متن مرتبط  با طرح بنر اربعین
  • طراحی شیک تایپوگرافی مرتبط با طرح بنر

بنر اطلاع رسانی ثبت نام اربعین , بنر مناسبتی , بنر اربعین حسینی , طرح بنر , بنر لایه باز اربعین حسینی , طرح بنر بنر ثبت نام اربعین , بنر اطلاعیه اربعین حسینی , بنر اطلاعیه اربعین , اربعین حسینی , بنر اطلاع رسانی اربعین , طرح لایه باز بنر بنر ثبت نام اربعین , بنر تسلیت اربعین حسینی , بنر ثبت نام اربعین , بنر اطلاع رسانی اربعین , طرح بنر تسلیت اربعین حسینی , اربعین , بنر , طرح بنر اربعین حسینی , طرح بنر اربعین حسینی , دانلود بنر اربعین , بنر اربعین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325