بنر لایه باز تسلیت ماه محرم

شناسه مطلب : 425946
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :117 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

پوستر مراسم ماه محرم

ماه محرم یکی از ماه‌های مهم و مقدس برای جامعهٔ مسلمان است، به ویژه برای اهل تشیع. این ماه در تاریخ اسلامی در میانهٔ سال قرار دارد و با مراسم و عزاداری‌های خاصی همراه است. بیشترین تأثیر مربوط به ماه محرم، به عنوان ماه عزاداری برای استشهاد امام حسین (ع) و یارانش در واقعهٔ عاشورا است. در این روز، برادران و خواهران شیعه سرور و سالار شهیدان را به یاد می‌آورند و به تأسی از مقاومت و دفاع از حق علیه ستم و ظلم عمل می‌کنند.

در این روزها، مراسماتی همچون مجالس عزاداری، تعزیه‌خوانی، سینه‌زنی و نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود. بسیاری از مردم در این روزها بنرها و پوسترهای عزاداری را در سطح شهر یا در محل‌های مذهبی نصب می‌کنند. این بنرها و پوسترها عموماً تصاویری از امام حسین (ع) و سایر شهدای کربلا را نشان می‌دهند و با شعارها و آیاتی از قرآن کریم و اشعار عزاداری تزیین شده‌اند.

چاپ و نصب بنرها در ماه محرم تأثیر قابل‌توجهی بر جامعه دارد. این بنرها در کنار راه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها قرار می‌گیرند و مردم را به یادآوری مجدد تراژدی عاشورا و شهادت امام حسین (ع) و یارانش می‌اندازند. این تصاویر و شعارها تأثیر قوی بر احساسات و همدردی مردم دارند و باعث می‌شوند تا عزاداری و تأسی از مقاومت و شجاعت امام حسین (ع) در دل مردم عمق بیافتد. همچنین، بنرها ابزاری قدرتمند در اطلاع‌رسانی در مورد زمان و مکان برگزاری مراسمات عزاداری هستند و به افراد کمک می‌کنند تا به راحتی در مراسمات شرکت کنند.

بنابراین، چاپ و نصب بنرها در ماه محرم نقش مهمی در بیان عزاداری و ارتباط با جامعهٔ مذهبی دارد. این بنرها با تصاویر و شعارهایشان، حس عزا و همبستگی را در جامعه تقویت می‌کنند و مردم را به عزاداری و همدردی با امام حسین (ع) و ارزش‌هایی که نمایانگر آن‌هاست فرا می‌خوانند.

طرح بنر لایه باز ماه محرم با زمینه طلایی و تصویر عزادار حسینی می‌تواند به طور قابل توجهی جذابیت و تأثیرگذاری را به این مراسمات اضافه کند. زمینه طلایی در بنر، باعث ایجاد جویی از شکوه و ارزشمندی می‌شود و به عنوان یک پس زمینه متناسب برای نمایش تصویر عزاداری حسینی عمل می‌کند.

در طراحی بنر، تصویر عزادار حسینی می‌تواند با جزئیات بسیار دقیق و هنرمندانه‌ای ارائه شود. تصویر می‌تواند شامل چهرهٔ امام حسین (ع) با میزانی از حزن و درد و همچنین شخصیت‌های مرتبط با او و رویدادهای عاشورا باشد. با استفاده از رنگ‌های متناسب با ماه محرم مانند سرخ و سیاه، احساسی شدیدتر از این تصویر منتقل خواهد شد.

همچنین، در طراحی بنر، می‌توان به طور هنرمندانه‌ای از شعر و نثر عزاداری و اشعاری که با روحیه و معنویت ماه محرم سازگاری دارند، استفاده کرد. این شعرها و اشعار می‌توانند با فونتی خاص و قالب‌بندی زیبا نمایش داده شوند تا احساس عمیق عزاداران را به خوبی بازتاب دهند.

با استفاده از تکنیک لایه باز در طراحی بنر، امکان تغییر رنگ‌ها، متن‌ها، تصاویر و سایر جزئیات به سادگی وجود دارد. این به کاربران امکان می‌دهد تا طرح بنر را به دلخواه خود سفارشی کنند و مورد تغییرات و ویرایش‌های مورد نیاز قرار دهند.

طرح بنر لایه باز ماه محرم با زمینه طلایی و تصویر عزادار حسینی، اثری است که قادر است احساسات عمیق عزاداران را به خوبی بازتاب دهد. این بنر با شکوه و ارزشمندی زمینه طلایی و جزئیات دقیق تصویر عزاداری حسینی، جذابیتی بیشتر را به مراسمات ماه محرم می‌بخشد و به افراد این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تکنیک لایه باز، طرح بنر را به دلخواه خود تنظیم کنند.

طرح لایه باز بنر شهری ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محرم

طرح بنر استند شهری محرم شامل:تصویر عزادار حسینی و حرم و متن تسلیت ایام محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  بنر محرم(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر استند شهری ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                طلایی

سایز:                               117 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر استند شهری لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ طلایی طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر محرم
  • طراحی بنر با استفاده از تصویرعزادار حسینی و متن مرتبط با طرح بنر شهری ایام عزاداری محرم می باشد

طرح بنر محرم , ماه محرم , دانلود بنر استند شهری محرم , بنر عزاداری محرم , دانلود بنر محرم , طرح بنر تسلیت محرم , بنر محرم , بنر ماه محرم , بنر استند شهری , بنر سالروز شهادت امام حسین , بنر استند شهری ماه محرم , محرم , طرح بنر ماه محرم , پوستر محرم , بنر ایام سوگواری محرم , طرح پوستر محرم , بنر ماه محرم , طرح لایه باز پوستر محرم , طرح پوستر ماه محرم , بنر استند شهری محرم , دانلود بنر ماه محرم , بنر تسلیت محرم , بنر لایه باز محرم , طرح بنر محرم , طرح بنر استند شهری ماه محرم , بنر عاشورا , بنر ایام محرم , پوستر , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , طرح بنر ایام محرم , طرح لایه باز پوستر ماه محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , دانلود بنر لایه باز محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325