بنر فروشگاه فرش و موکت

شناسه مطلب : 398074
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سفید کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :72 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/08/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید کارت ویزیت فرش فروشی

طرح بنر لایه باز گالری فرش و موکت

انسان فرش را برای حفظ جان خود از رطوبت وسرما و جانوران زیر خاک بجای نی و حصیر و برگهای نخل بافت.

در واقع اولین فرشها از مدل نمد و جنس پشم بودند و انسانها زمانی که پشمهای رنگی را باهم در نمد مخلوط کردند پی به طرح و نقش فرش بردند که مهمترین بخش آن نیز به حساب می آید.البته فرشهای اولیه طرح گلیم بودند و اولین فرش یا قالیچه گره دار منقوش جهان، قالیچه ۲۴۰۰ ساله پازریک ایرانی است که با نقوش گلها و جانوران خیالی و تصاویرانسان با لباسهای هخامنشیان بافته شده و در موزه آرمیتاژ شهر سنت پیترز بورگ روسیه نگهداری می شود.

طرحهای فرش شامل : نقشه گردان و هندسی ، ابنیه و آثارباستانی، محرابی، گلهای ختایی، ترنج و لچک، جنگلی، باغی ، . . . و زیباترین و پرفروشترین طرح ها افشان، شاه عباسی، قاب قرآنی، بختیاری، ماهی، بته، طاقی،قابقابی وحیوانی و . . . میباشد و مرغوبترین فرشها مربوط به تبریز و با خطه آذربایجان میباشد.

در هنر و صنعت فرش بافی نقشه یک بخش مهم و به تعبیری اساسی‌ترین بخش کار به شمار می رود در کنار مسائل و عوامل مهمی که تشکیل دهنده اعتبار و ارزش فرش به حساب می‌آید اصالت و هویت ملی یک فرش از روی نقشه آن شناخته می‌شود.

تیم پارس گرافیک طرح بنر گالری فرش را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این شغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

 

عناصر بنر لایه باز فروشگاه فرش و موکت

طرح بنر گالری فرش شامل: وکتور ، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر پوشاک ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

بنر لایه باز گالری فرش , بنر فروشگاه فرش و قالی قالی , طرح بنر فروشگاه فرش , بنر فروشگاه فرش , بنر لایه باز نمایشگاه فرش و موکت , بنر قالی فروشی , بنر فرش فروشی , کارت ویزیت فرش , بنر قالی , بنر psd گالری فرش , وکتور فرش , وکتور گل , بنر فرش فروشی , بنر فروشگاه فرش

مشخصات فنی بنر گالری فرش و موکت

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، کرم

سایز:                               72 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات بنر لایه باز گالری فرش
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و تصویر با کیفیت و دوربری شده فرش
  • طراحی ساده و شیک طرح بنر فروشگاه فرش و موکت
  • طراحی ساده و کاربردی بنر فروشگاه فرش

 


بنر قالی فروشی , وکتور گل , بنر psd گالری فرش , بنر فروشگاه فرش و قالی قالی , بنر فرش فروشی , بنر لایه باز گالری فرش , وکتور فرش , بنر فروشگاه فرش , بنر لایه باز گالری فرش , بنر فروشگاه فرش , بنر قالی , بنر لایه باز نمایشگاه فرش و موکت , طرح بنر فروشگاه فرش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325