بنر شهادت سردار محمدرضا زاهدی و سردار حاج رحیمی

شناسه مطلب : 442588
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :59 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی

شهادت، به معنای از دست دادن زندگی به دست دشمنان، از دست دادن عزیزان و مردمی که برای ایده‌ها و اعتقادات خود به جان می‌پرداختند، است. این رویداد دردناک و اندوه‌بار، اغلب ناشی از جنگ، تحریمات یا سایر وقایع تاریخی است که انسان‌ها را به تسلیم و مقاومت می‌کشاند. در این مواقع، بیان همدردی و تسلی به خانواده‌ها و جامعه متاثره، اهمیت بسیاری پیدا می‌کند.

چاپ بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی و تبلیغاتی، می‌تواند نقش مهمی در انتقال پیام‌های تسلیت و همدردی با خانواده‌ها و جامعه‌های متاثر از شهادت ایفا کند. این بنرها، با انتخاب تصاویر و پیام‌های مناسب، می‌توانند احترام و ارادت به فقیدان را نشان داده و به خانواده‌ها و معتادانشان اطمینان دهند که جامعه با ایشان همراه است و در کنارشان است.

بنرهای تسلیت شهادت می‌توانند به وسیله تصاویری از فقیدان، پیام‌های صمیمانه و دلنشینی را به جامعه منتقل کنند، که این امر می‌تواند احساس همبستگی و انسجام اجتماعی را تقویت کند. به طور کلی، چاپ بنرهای تسلیت شهادت، به عنوان یک ابزار ارتباطی، می‌تواند به تسلیت بهتر و ارتباط نزدیک‌تر با جامعه متاثر، کمک کند و در فرایند بهبودی احساسات و انسجام اجتماعی موثر باشد.

بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی

طرح بنر تسلیت افراد شاخص شامل:تصویر سردار محمدرضا زاهدی و متن تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               59 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر نقاشی دیجیتال شهید سردار محمدرضا زاهدی در طرح بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی

 


محمدرضا زاهدی , سردار , شهید محمدرضا زاهدی , حروف نگاری محمدرضا زاهدی , سردار محمدرضا زاهدی , شهید حاج رحیمی , شهید سردار حاج رحیمی , بنر لایه باز شهادت سردار محمد زاهدی , بنر تسلیت شهادت سردار محمد زاهدی , بنر شهادت محمد رضا زاهدی , شهید سردار محمدرضا زاهدی , حروف نگاری محمدرضا زاهدی , بنر تسلیت شهید سردار حاج رحیمی , حروفنگاری , حروف نگاری شهید محمدرضا زاهدی , تایپوگرافی شهید سردار محمدرضا زاهدی , تایپوگرافی , شهید سردار , شهید , حروف نگاری , تایپوگرافی محمدرضا زاهدی , شهید محمدرضا زاهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325