بنر شهادت حضرت فاطمه زهرا و دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 437224
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :64 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

دهه فاطمیه یکی از مراسم مهم و معنوی در فرهنگ اسلامی و شیعیان است که هر ساله در ده روز اول ماه جمادی‌الاولی برگزار می‌شود. این دهه به گرامیداشت و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها)، دختر پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) اختصاص دارد. چاپ بنر در این موقعیت می‌تواند نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی، جذب مشارکت، و ایجاد حس مشارکت در این مراسم مهم ایفا کند.

اولین تأثیر چاپ بنر در دهه فاطمیه، افزایش اطلاع‌رسانی به جامعه درباره زمان و مکان برگزاری مراسم است. بنرها می‌توانند جزئیات مرتبط با برنامه‌ها و مراسمات این دهه را به طراحی جذاب و فهم‌پذیر منتقل کنند، این اطلاعات موجب افزایش شناخت مخاطبان از این مراسم خواهد شد.

دومین تأثیر چاپ بنر، جذب مشارکت عمومی در این مراسم مهم است. با طراحی بنرهای جذاب و تاثیرگذار، مردم به شرکت فعال در مراسمات و جلسات مذهبی دعوت می‌شوند. این افزایش مشارکت، حاکی از اهمیت اجتماعی و فرهنگی این مراسم است.

سومین تأثیر چاپ بنر در ترویج ارزش‌های معنوی و دینی است. با استفاده از تصاویر و متونی که با ارزش‌های اسلامی هماهنگ هستند، بنرها می‌توانند تأثیرگذاری در ارتقاء انگیزه مخاطبان برای شرکت در این مراسم را داشته باشند.

چهارمین تأثیر این بنرها، افزایش حضور مخاطبان در مکان‌ها و مساجد مرتبط با دهه فاطمیه است. با جلب توجه افراد به مکان‌های مذهبی و فضاهای مرتبط با این مراسم، بنرها می‌توانند حضور جمعی و فعّال مردم را در این ایام معنوی ترویج دهند.

پنجمین ویژگی این بنرها، ایجاد ارتباط مستقیم با جامعه مذهبی است. با ارائه اطلاعات و جزئیات مرتبط با دهه فاطمیه، این بنرها می‌توانند ارتباط مستقیم با مردم ایجاد کرده و اطمینان حاصل کنند که این مراسم با حضور آن‌ها ارتقاء می‌یابد.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               64 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی فاطمه در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

بنر شهادت حضرت زهرا , تذهیب , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , بنر لایه باز دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , بنر دهه فاطمیه , دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , بنر شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر دهه فاطمیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325