بنر شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه

شناسه مطلب : 434932
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :109 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح لایه باز بنر دهه فاطمیه

دهه فاطمیه، در تقویم شیعیان، دهه‌ای است که به خاطر شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، دختر پیامبر اسلام محمد (صلی الله علیه و آله)، برگزار می‌شود. این دهه از روز اول تا روز دهم ماه جمادی الثانیه، به خاطر تأسیسی بودن آن برای ترویج و گسترش آگاهی از زندگی و مظلومیت حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، به عنوان نمادی از ستم و ظلم علیها، مورد توجه قرار می‌گیرد.

چاپ بنرها در این روزها می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی و ترویج ایده‌های ارزشمند مرتبط با حضرت فاطمه (سلام الله علیها) داشته باشد. بنرها، با محتوای متناسب و تصاویر معنی‌دار، می‌توانند به دسترسی عمومی و افراد مختلف کمک کنند تا درک بهتری از معنویت و مظلومیت این شخصیت الهی داشته باشند. این ابزار، در فضاهای عمومی و محلی نظیر مساجد، مراکز فرهنگی و اجتماعی، می‌تواند اطلاعات مفیدی را ارائه داده و مخاطبان را به تفکر و بررسی عمیق‌تر درباره معنا و اهمیت این دوره ترغیب کند.

بنرهایی که با استفاده از طراحی‌های زیبا و محتوای مفید، از مفاهیمی همچون عدالت، محبت، و ارزش‌های انسانی سخن می‌گویند، می‌توانند به نحوی کارآمد باشند که مردم را به فکر واقعیت‌های معنوی و انسانی این دوران هدایت کنند. این ابزارها می‌توانند به ترویج ارزش‌های فرهنگی و انسانی کمک کرده و مسیر رو به سوی تحول و بهبود اخلاقی جامعه را بهبود بخشند.

۱. زمینه بنر:

طراحی زمینه مشکی در این بنر، نماد تأثیرگذاری این دهه مذهبی و عزاداری برای حضرت فاطمه (سلام الله علیها) است. این زمینه تاریک، عزاداری و ماتم را نمایان می‌سازد و به نوعی ارتباط عمیق این دهه با مفاهیم معنوی را نشان می‌دهد.

۲. تذهیب:

تذهیب یا الگوی پنج‌گل، به عنوان نمادی از زیبایی و تواضع، بر روی زمینه مشکی این بنر قرار می‌گیرد. این الگو نمایانگر زیبایی، حساسیت و شکوه معنوی است که باعث جذابیت و زیبایی بصری برای بنر می‌شود.

۳. متن‌ها:

متن‌هایی که بر روی بنر قرار می‌گیرد، می‌تواند شامل نقل قول‌های معنوی، اشعار، یا مفاهیم ارزشمند مرتبط با حضرت فاطمه باشد. این متن‌ها باید با فونت‌ها و اندازه‌هایی مناسب بر روی زمینه مشکی و تحت الگوی تذهیب قرار گیرند.

۴. عناصر تزئینی:

بهترین استفاده از عناصر تزئینی همچون حاشیه‌ها، تزئینات گل و برگ، یا نمادهای معنوی می‌تواند زیبایی بنر را افزایش دهد و ارتباط عمیق‌تری با موضوع را ایجاد کند.

۵. لایه باز و قابل ویرایش:

طراحی این بنر باید به صورت لایه باز و قابل ویرایش باشد تا کاربران بتوانند متن، تصاویر و سایر عناصر را به آسانی تغییر داده و با نیازهای خود هماهنگ کنند. این ویژگی مهمی است که کاربران می‌توانند بر اساس موضوعات مختلف از این بنر استفاده کنند.

طراحی بنر با زمینه مشکی و تذهیب پنج‌گل می‌تواند یک ارتباط بصری عمیق با این مراسمات معنوی و دینی را ایجاد کند و با استفاده از الهام‌بخشی و انگیزه بخشی، افراد را به عزاداری و ارتباط معنوی با حضرت فاطمه (سلام الله علیها) دعوت کند.

بنر دهه فاطمیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر تسلیت ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل: تایپوگرافی یا فاطمه الزهرا ،  نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر ایام فاطمیه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               109 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت حضرت فاطمه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی یا فاطمه الزهرا در طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • استفاده از متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه
  • طراحی کاربردی بنر لایه باز دهه فاطمیه

تایپوگرافی فاطمه , بنر عزاداری دهه اول فاطمیه , بنر عزاداری دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , تصویر شمع , تذهیب , بنر مراسم عزاداری دهه فاطمیه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه , دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت فاطمه , بنر سن دهه فاطمیه , طرح بنر دهه فاطمیه , بنر دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت زهرا , بنر لایه باز دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325