بنر شهادت حضرت رقیه (س)

شناسه مطلب : 447704
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :108 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر شهادت حضرت رقیه (س)

شهادت حضرت رقیه (سلام‌الله‌علیها)، دختر سه‌ ساله امام حسین (علیه‌السلام)، یکی از غم‌ انگیز ترین و تاثیر گذار ترین وقایع تاریخ اسلام است.

 این رویداد دلخراش نه تنها مظلومیت و رنج‌ های اهل بیت (علیهم‌السلام) را در کربلا و پس از آن نشان می‌ دهد، بلکه عمق بی‌ رحمی و ظلم دشمنان اهل بیت را نیز برجسته می‌ کند.

گرامیداشت این روز به عنوان یک مناسبت مذهبی، فرصتی است تا به باز گویی مصائب حضرت رقیه (س) و یاد آوری پیام‌ های عاشورا پرداخته شود.

چاپ بنر برای مناسبت شهادت حضرت رقیه (س)، ابزاری مؤثر در ایجاد فضای عزاداری و انتقال پیام‌ های این واقعه به مردم است.

بنر هایی که با تصاویر متناسب، نقل قول‌ ها و اشعار مرتبط با مظلومیت حضرت رقیه (س) طراحی شده‌ اند، می‌ توانند در مکان‌ های عمومی، مساجد و حسینیه‌ ها نصب شوند.

این بنر ها با جلب توجه رهگذران و شرکت‌ کنندگان در مراسم‌ های عزاداری، به تقویت فضای معنوی و ایجاد ارتباط عمیق‌  تر با واقعه کربلا کمک می کنند و احساس همدردی و احترام به اهل بیت را در جامعه زنده نگه می‌ دارند.

علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای عزاداری، بنر های چاپی می‌ توانند نقش مهمی در اطلاع‌ رسانی و هماهنگی برگزاری مراسم‌ های مرتبط با شهادت حضرت رقیه (س) ایفا کنند.

از طریق بنر ها می‌ توان اطلاعاتی نظیر زمان و مکان برگزاری مراسم‌ های عزاداری، سخنرانی‌ ها و مداحی‌ ها را به عموم مردم منتقل کرد.

این اقدام نه تنها به افزایش مشارکت مردمی در این مراسم‌ ها کمک می‌ کند، بلکه به تقویت همبستگی و انسجام اجتماعی نیز می‌ انجامد.

چاپ بنر های مناسبتی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و یاد بود، نقش کلیدی در بزرگداشت شهادت حضرت رقیه (س) و انتقال ارزش‌ های مذهبی به نسل‌ های آینده دارد.

طرح بنر شهادت حضرت رقیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت حضرت رقیه

طرح بنر شهادت حضرت رقیه شامل:

تصویر کبوتر، تذهیب، نقوش مذهبی، و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با امت اسلامی استفاده نمایید.

ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت حضرت رقیه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                108 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح بنر تسلیت شهادت حضرت رقیه (س)
  • استفاده از متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش مذهبی

 


بنر شهادت حضرت رقیه لایه باز , بنر شهادت حضرت رقیه , حضرت رقیه , شهادت حضرت رقیه , طرح لایه باز شهادت حضرت رقیه , شمع , بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه , رقیه(س) , 5صفر , طرح بنر شهادت حضرت رقیه , بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325