بنر شهادت حضرت رقیه (س)

شناسه مطلب : 427251
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :24 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر شهادت حضرت رقیه

شهادت حضرت رقیه (سلام‌الله‌علیها)، دختر بزرگ حضرت امام حسین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، یکی از رویدادهای مهم و مؤثر در تاریخ اسلامی است که هر ساله در روز بیستم سپتامبر (ششم محرم) گرامی‌داشته می‌شود. این وقایع تلخ و دلسوزانه که به جریان عاشورا برمی‌گردد، نشان‌دهنده‌ی عظمت ایمان و شجاعت اهل‌بیت (ع) در مقابل ظلم و جور دشمنان اندوده‌ی اسلامی است. چاپ بنرها برای این روز مقدس می‌تواند نقش بسیار مهمی در تبلیغ این رویداد و افزایش اطلاع‌رسانی به عموم مردم ایفا کند.

۱. گرامی‌داشت اسلامی: چاپ بنرها به‌منظور گرامی‌داشت حضرت رقیه (س) و خاطره‌انگیزی از شهادت ایشان، فرصتی مناسب برای ارتقاء فرهنگ اسلامی و شناخت بهتر از اهمیت مقام ائمه اهل‌بیت و اصحابشان می‌باشد. این بنرها می‌توانند با تصویر حضرت رقیه و نقل قول‌های ایشان، افکار و احساسات مخاطبان را به سوی ارادت به اهل‌بیت (ع) جلب کنند و تأثیری قوی در تقویت ارتباط مردم با اهل‌بیت (ع) ایجاد کنند.

۲. برانگیختن همدردی و علاقه‌مندی: این بنرها می‌توانند با ایجاد ارتباط همدردانه و انسانی با مخاطبان، آن‌ها را به حضور در مراسم‌های گرامی‌داشت حضرت رقیه و اظهار ارادت به ایشان ترغیب کنند. نمایش تصاویر مرتبط با شهادت حضرت رقیه و خاطره‌انگیزی از عزاداری و اندوه اهل‌بیت (ع) می‌تواند احساسات مردم را به نحوی فراهم کند که از روحیه شور و شعور محبت‌آمیزی برخوردار باشند.

۳. ارتقاء فرهنگ معنوی: طراحی بنرهایی که با توجه به اندوه و معنویت مراسم گرامی‌داشت حضرت رقیه به‌وجود آمده‌اند، می‌توانند به ارتقاء فرهنگ معنوی جامعه کمک کنند. این ابزارها با نشان‌دادن ارزش‌های انسانی، عاشقانه و محبت‌آمیزی که اهل‌بیت (ع) به‌مثابه نمونه‌های برتری از انسان‌شناسی دارند، تأثیر بسیاری بر آگاهی‌بخشی به مردم در این زمینه خواهند داشت.

بنابراین، چاپ بنرهای گرامی‌داشت حضرت رقیه (س) با زمینه مشکی و تصویر عزادار حسینی، می‌تواند به ترویج فرهنگ اسلامی و معنویت، افزایش انس با اهل‌بیت (ع) و ترغیب مردم به شرکت فعال در مراسم‌های گرامی‌داشت این روز مقدس کمک کند. این بنرها، با ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان و جلب همدردی‌ها و علاقه‌مندی‌ها، می‌توانند به نحوی قدرتمند به ارادت و احترام مردم نسبت به اهل‌بیت (ع) و شهدای آن‌ها تأکید کنند.

طرح بنر شهادت حضرت رقیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت حضرت رقیه

طرح بنر شهادت حضرت رقیه شامل: تایپوگرافی ، تذهیب ، نقوش مذهبی ، و متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر ، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با امت اسلامی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت حضرت رقیه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، قرمز

سایز:                                24 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و قرمز و طرح بنر تسلیت شهادت حضرت رقیه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط 
  • استفاده از متن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش مذهبی

 


5صفر , بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه , رقیه(س) , شهادت حضرت رقیه , بنر لایه باز شهادت حضرت رقیه , بنر شهادت حضرت رقیه لایه باز , شمع , طرح بنر شهادت حضرت رقیه , حضرت رقیه , بنر شهادت حضرت رقیه , طرح لایه باز شهادت حضرت رقیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325