بنر شهادت امام حسن مجتبی (ع)

شناسه مطلب : 428637
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :54 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر شهادت امام حسن مجتبی (ع)

روز شهادت امام حسن مجتبی (ع) یکی از لحظات تاریخی و پربار اسلامی است که همواره به عنوان منجی انسانیت و صلح‌آمیزی به یاد مانده است. امام حسن (ع) با عملکرد خود در دوران امامت، عظمت و بزرگواری اخلاقی خود را به تمام جوامع نشان داد. وی به عنوان پیشوای تسلیم و تفکر در راه‌های حل و فصل اختلافات، تأکید بر صلح و وحدت مسلمانان، و ارائه نمونه‌ای از صفا و عفاف در خدمت به معنویت اسلامی شناخته می‌شود.

برای بیان ارزش و تأثیر روز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، چاپ بنرها و پوسترهای مخصوص این مناسبت می‌تواند وسیله‌ای بسیار موثر باشد. این بنرها با نقل قول‌ها و تصاویر معنوی امام حسن (ع)، می‌توانند مردم را به فکر و تفکر در مورد ارزش‌های انسانی و اخلاقی او دعوت کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند فرصتی مناسب برای تبادل دانش و اطلاعات درباره زندگی و آموزه‌های امام حسن (ع) فراهم کنند و از این طریق به ترویج اصول صلح، تسامح و انسانیت کمک کنند.

از دیگر تأثیرات مهم چاپ بنرها به مناسبت روز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، ایجاد انگیزه و اشتیاق در افراد برای شرکت فعالانه در مراسم و برنامه‌های مرتبط با این مناسبت است. این بنرها با اطلاع‌رسانی به جامعه درباره زمان و مکان برگزاری مراسم‌ها، می‌توانند بیشترین تعداد افراد را جذب کنند و از ایجاد اتحاد و همدلی در جامعه برخوردار باشند. در نتیجه، چاپ بنرها به مناسبت روز شهادت امام حسن مجتبی (ع) نه تنها به حفظ و گسترش ارزش‌های دینی و اخلاقی کمک می‌کند، بلکه به تقویت وحدت اجتماعی و انسانی نیز سهم مهمی دارد.

بنر  شهادت امام حسن مجتبی (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام حسن مجتبی (ع)

طرح بنر شهادت امام حسن مجتبی (ع) شامل:  نقوش مذهبی ، تایپوگرافی و متن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام حسن مجتبی (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام حسن مجتبی (ع)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               54 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام حسن مجتبی (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر شهادت امام حسن مجتبی (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنرشهادت امام حسن مجتبی (ع)

 


بنر شهادت امام حسن مجتبی , شهادت امام حسن مجتبی , شهادت امام حسن , طرح بنر بنر شهادت امام حسن مجتبی , بنر شهادت امام حسن , بنر لایه باز شهادت امام حسن مجتبی , امام حسن مجتبی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325