بنر روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)

شناسه مطلب : 435373
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز پرستار


روز پرستار یک مناسبت مهم و حیاتی است که به تجلیل از نقش بی‌قیاس پرستاران در خدمت به جامعه و بهبود سلامت مردم اختصاص دارد. این روز به تقدیر از تلاش‌ها و تعهد پرستاران به ارتقاء سلامت و مراقبت از بیماران اختصاص دارد. پرستاران با داشتن نقشی بسیار حساس و حیاتی در سیستم بهداشت، علاوه بر ارائه خدمات پزشکی، به عنوان پیشوایی در ارتقاء سلامت جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.

تاثیر چاپ بنرها در گرامیداشت روز پرستار بسیار قابل توجه است. با چاپ بنرهایی که به زیبایی و با استفاده از رنگهای زنده، تصاویر نمادین از فعالیت‌ها و مهارت‌های پرستاران را نشان می‌دهند، می‌توان افکار عمومی را به سوی تقدیر و قدردانی از این افراد پرتلاش جلب کرد. این بنرها می‌توانند جامعه را به یادآوری و تقدیر از زحمات پرستاران ترغیب کرده و افکار مثبت و حمایت را در ارتباط با این حرفه حیاتی به وجود آورند.

به علاوه، چاپ بنرهای گرامیداشت روز پرستار می‌تواند به ارتقاء افتخار و اعتبار این حرفه کمک کند. با نشان دادن تصاویری از همدلی و اراده پرستاران به خدمت به مردم، این بنرها می‌توانند نقش ارزنده این افراد را در حفظ سلامت جامعه به نمایش بگذارند. در نهایت، تاثیرگذاری چاپ بنرها در افزایش شناخت جامعه از اهمیت نقش پرستاران و ترویج فرهنگ تقدیر از آن‌ها را تقویت می‌کند و به آنها اعتبار و تشویق بیشتری می‌آورد.

بنر لایه باز میلاد حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر ولادت حضرت زینب(س)

طرح بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار شامل: تایپوگرافی یا زینب ،تصویر پرستار  و متن گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز پرستار، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز پرسار می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر میلاد حضرت زینب (س)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر ولادت حضرت زینب
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی یا زینب در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)

تایپوگرافی یا زینب , طرح بنر ولادت حضرت زینب , پرستار , بنر ولادت حضرت زینب (س) , بنر روز پرستار , تصویر پرستار , بنر ولادت حضرت زینب , بنر گرامیداشت ولادت حضرت زینب , بنر لایه باز ولادت حضرت زینب , تصویر پرستار , روز پرستار , کادر درمان , بنر گرامیداشت روز پرستار , طرح بنر لایه باز ولادت حضرت زینب و روز پرستار , بنر لایه باز روز پرستار , بنر میلاد حضرت زینب (س) , پرستار ایرانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325