بنر روز جهانی معلولین

شناسه مطلب : 436032
ابعاد :200در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین

روز جهانی معلولین، که هر سال در تاریخ ۳ دسامبر برگزار می‌شود، یک رویداد بین‌المللی است که به افراد معلول اختصاص دارد و هدف آن ارتقاء حقوق، احترام، و شرایط زندگی بهتر برای افراد با معلولیت است. این روز به منظور جلب توجه به چالش‌ها و مسائلی که افراد معلول با آنها مواجه هستند، برگزار می‌شود.

تأثیر چاپ بنر برای روز جهانی معلولین بسیار مهم و موثر است. بنرها به عنوان وسیله‌ای بصری و قوی، می‌توانند پیام‌های اجتماعی و حقوقی مرتبط با افراد معلول را به جامعه ارائه دهند. با استفاده از تصاویر نمادین و متن‌های قوی، می‌توانند افراد را به فکر و اقدام در جهت افزایش آگاهی و حمایت از افراد معلول ترغیب کنند.

بنرها می‌توانند نقش مهمی در ترویج ایده‌های مرتبط با تسهیلات و حقوق افراد معلول ایفا کنند. از طریق ارتقاء فهم جامعه نسبت به چالش‌ها و موانعی که افراد معلول با آنها روبرو هستند، می‌توانند به ایجاد فرهنگی از احترام و تعامل برابری در جامعه کمک نمایند.

چاپ بنرها می‌توانند به ترویج امکانات و فرصت‌های مختلف برای افراد معلول کمک کنند. این بنرها ممکن است اطلاعاتی در مورد تسهیلات شغلی، تحصیلی، و تفریحی برای افراد معلول ارائه دهند و تاثیرگذاری بیشتری در جامعه ایجاد کنند.

بنرها به عنوان ابزاری برجسته در تبلیغات می‌توانند در جذب حمایت اجتماعی و حکومتی برای تسهیلات و حقوق افراد معلول نقش بسزایی داشته باشند. این وسیله می‌تواند به ترویج اینکه هر فرد، بدون توجه به وضعیت معلولیت، حقوق مساوی دارد، کمک کرده و جامعه را به سوی تحولات مثبت در زمینه تعامل با افراد معلول سوق دهد.

طرح بنر روز جهانی معلولین، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین

طرح بنر روز جهانی معلولین شامل:تصویر سازی معلول و متن گرامیداشت روز جهانی معلولین می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز معلولین، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز جهانی معلولین می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز معلولین

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               11 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز جهانی معلولین
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر روز معلولین
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر معلول در طرح بنر روز جهانی معلولین
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز معلولین

بنر روز جهانی معلولین , بنر روز معلولین , بنر psd روز جهانی معلولین , بنر لایه باز روز جهانی معلولین , روز جهانی معلولان , طرح بنر روز معلولین , روز معلولان , روز معلولین , 12 آذر , بنر لایه باز روز جهانی معلولان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325