بنر رحلت پیامبر و شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی

شناسه مطلب : 430658
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :142 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر لایه باز رحلت پیامبر

ماه صفر یکی از ماه‌های مهم در تاریخ اسلام است که با وقوع مصیبت‌ها و واقعه‌های تاریخی بزرگی همراه بوده است. در این ماه، پیامبر اکرم اسلام، حضرت محمد (ص) در سال ۱۱ هجری، به عنوان آخرین پیامبر اسلام به رحمت الهی پیوستند. این وقوع مصیبت تلخ، یادآور تعهد و ایمان ناب پیامبر به انجام مأموریت الهی و تحمل دشواری‌های فراوان در راه اسلام است.

همچنین، ماه صفر شاهد شهادت دو از امامان بزرگ شیعه نیز می‌باشد. در این ماه، امام حسن مجتبی (ع) در سال ۵۰ هجری درگذشت و به والدین خود حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) پیوست. همچنین، در ماه صفر، امام رضا (ع) نیز در سال ۲۰۳ هجری به شهادت رسید. این رویدادها نماد ایمان و تعهد امامان به اصول دینی و دفاع از حق است.

چاپ بنر‌ها به عنوان یکی از اسلامی‌ترین و موثرترین رسانه‌های ارتباطی در دنیا، در این ماه می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. بنرها می‌توانند آیه‌ها و احادیث مرتبط با ماه صفر و وقوع این رویدادهای مهم را به اشتراک بگذارند و پیام‌های اخلاقی و مذهبی را به جامعه منتقل کنند. همچنین، از طریق بنرها می‌توان به ترویج اصول انسانی مانند ایثار و دفاع از حقوق مظلومان پرداخت و افراد را برای تعهد به این اصول الهی الهام بخشید.

طرح بنر رحلت پیامبر اکرم، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر سوگواری صفر

طرح بنر رحلت پیامبر شامل: نقوش مذهبی ، تذهیب و پرچم مشکی و متن تسلیت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تبریک رحلت پیامبر اکرم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز عزاداری صفر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای ، مشکی

سایز:                               142 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر رحلت پیامبر 
  • هم نشینی مناسب زمینه قهوه ای و مشکی با طرح بنر عزاداری ماه صفر
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده مناسب از تایپو گرافی در طرح بنر
  • استفاده از متن تسلیت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) در طرح بنر عزاداری ماه صفر

بنر وفات حضرت محمد , بنر , بنر لایه باز , بنر 28 صفر , تذهیب , حضرت محمد , بنر شهادت امام رضا , طرح بنر رحلت حضرت محمد , شهادت امام رضا , بنر رحلت پیامبر , بنر رحلت پیامبر اعظم , بنر شهادت امام حسن مجتبی , بنر وفات پیامبر اکرم , بنر عزاداری 28 صفر , شهادت امام حسن مجتبی , رحلت حضرت محمد , طرح بنر رحلت پیامبر , بنر رحلت پیامبر اکرم , بنر لایه باز , بنر شهادت ائمه , 28 صفر , بنر رحلت حضرت محمد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325