بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی

شناسه مطلب : 442590
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :191 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی

شهادت، به عنوان یک مفهوم عمیق و ارزشمند در فرهنگ‌ها و ادیان مختلف، نمادی از تضحیه و اخلاص در راه اعتقادات و ایده‌هایی است که فرد به آن پایبند است. در بسیاری از موارد، شهادت به مرگ در راه ایده‌ها، اعتقادات، و ارزش‌هایی که فرد دارای آنهاست، اشاره دارد. این اعمال شجاعانه و موجب فداکاری، تاثیراتی عمیق در جوامع و فرهنگ‌ها به همراه دارند.

بنرها به عنوان ابزاری کارآمد در تبلیغات و ارتباطات در جوامع مورد استفاده قرار می‌گیرند. چاپ بنرهای مرتبط با مفهوم شهادت می‌تواند اثربخشی بالایی در انتقال این ارزش به جوامع داشته باشد. از طریق این بنرها، نه تنها مفهوم شهادت و اهمیت آن به خوبی به افراد منتقل می‌شود بلکه می‌تواند افراد را به ارتباط بیشتری با این ارزش‌ها تشویق کند. همچنین، بنرها می‌توانند به عنوان نمادهایی برای افرادی که به این ارزش‌ها پایبند هستند، شناخته شوند و ارتباطات اجتماعی و فرهنگی را تقویت کنند.

در مواجهه با بنرهای مرتبط با مفهوم شهادت، افراد ممکن است به ارزش‌ها و ایده‌هایی که در راه آنها شهادت داده شده، احترام بیشتری بگذارند و این موضوع می‌تواند به تقویت ارتباط افراد با این ارزش‌ها و ایده‌ها کمک کند. بنابراین، چاپ بنرهای مرتبط با مفهوم شهادت می‌تواند نقش مهمی در ترویج این ارزش‌ها، تقویت ارتباطات اجتماعی و فرهنگی، و بهبود فضای فکری جوامع داشته باشد.

بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی

طرح بنر تسلیت افراد شاخص شامل:تصویر سردار حاج رحیمی و متن تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               191 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر نقاشی دیجیتال شهید سردار حاج رحیمی در طرح بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی

 


شهید حاج رحیمی , شهید , تایپوگرافی سردار محمدهادی حاج رحیمی , سردار محمد هادی حاج رحیمی , سردار , حروف نگاری , شهید سردار حاج رحیمی , شهید سردار , بنر لایه باز تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی , بنر شهادت شهید سردار محمدهادی حاج رحیمی , شهید سردار محمدهادی حاج رحیمی , سردار حاج رحیمی , تایپوگرافی , حروفنگاری , بنر تسلیت , بنر شهادت سردار حاج رحیمی , بنر تسلیت شهادت سردار حاج رحیمی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325