بنر تبریک شب یلدا

شناسه مطلب : 436504
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :71 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر تبریک شب یلدا

شب یلدا یکی از جشن‌های سنتی و مهم در فرهنگ ایران است که هر ساله در انتهای پاییز و آغاز زمستان برگزار می‌شود. این جشنواره که اصولاً در شب اولین روز زمستان، یعنی شب 21 دسامبر، جشن گرفته می‌شود، نمادی از تازه وارد شدن نور به دنیا و پیروزی نور بر تاریکی در فلسفه ایران باستان دارد.

شب یلدا با آتش‌افروزی، میوه‌خوری، خوردن آجیل و شیرینی‌ها، و شادی‌های خانوادگی جشن گرفته و افراد به یادگیری ارزش‌های انسانی مانند دوستی، مهربانی و همبستگی تشویق می‌شوند. این روز به عنوان نمادی از امید به آینده و انقلاب فصلی در طبیعت به شمار می‌رود.

در این مراسمات مهم، استفاده از بنرها به عنوان ابزاری برای جشن‌گیری و تزیین فضاها بسیار موثر است. چاپ بنرهای زیبا و مرتبط با شب یلدا، می‌تواند حال و هوای خاص این جشن را به فضاها اضافه کرده و افراد را به شرکت فعال‌تر و همراهی در این جشنواره دعوت کند. بنرهایی با طراحی‌ها و نقوشی که به نمادهای مرتبط با شب یلدا اشاره دارند، جذابیت و جلب توجه بیشتری دارند و می‌توانند جشن را به یک تجربه زیبا و فراموش‌نشدنی تبدیل کنند.

بنابراین، چاپ بنرهای مناسب به همراه طراحی‌های جذاب و مرتبط با شب یلدا، نقش مهمی در افزایش جذابیت و شکوفایی این جشن سنتی دارد و می‌تواند تأثیر بزرگی بر تجربه و خاطرات شرکت‌کنندگان داشته باشد.

بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر گرامیداشت شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل:تصویر انار و متن تبریک شب یلدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت شب یلدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر شب یلدا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                71 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شب یلدا
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر انار در طرح بنر شب یلدا
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

طرح PSD , یلدا , انار , یلدا مبارک , طرح پوستر شب یلدا , طرح لایه باز بنر شب یلدا , بنر لایه باز شب یلدا , بنر یلدا , یلدا 1402 , کارت پستال شب یلدا , تصویر سازی شب یلدا , طرح بنر شب یلدا , پوستر شب یلدا , کارت پستال , طرح , بنر شب یلدا , پوستر پلدا , طرح شب یلدا , بنر تبریک یلدا , تصویر سازی یلدا , شب یلدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325