بنر افقی ولادت حضرت معصومه (ع) و روز دختر

شناسه مطلب : 420661
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :98 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

سالروز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان یکی از جشن‌های مهم دینی برای مسلمانان ایرانی، همیشه مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است. در این روز، انواع فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به نمایش‌های تئاتر، مراسم عزاداری، سخنرانی‌ها و توزیع برگ‌های گل و شیرینی برای مردم اشاره کرد.

یکی از ابزارهایی که در جشن‌های مذهبی مانند سالروز ولادت حضرت معصومه مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنرهای تبلیغاتی و تبلیغاتی هستند. چاپ بنر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کارآمد و موثر، می‌تواند در جذب مخاطبین و افزایش شناخت مردم نسبت به این روز مهم مذهبی موثر باشد. با چاپ بنر و نصب آن در اماکن مختلف، از جمله خیابان‌ها، مراکز تجاری، مساجد و اماکن مذهبی، اطلاع‌رسانی و ترویج این روز به نحوی موثرتر انجام می‌شود.

علاوه بر این، طراحی بنر با استفاده از تصاویر و عناصری که با موضوع جشن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) مرتبط هستند، می‌تواند باعث جذب مخاطبین بیشتر شود. در طراحی بنر باید از اصول طراحی مناسب، رعایت نکردن قوانین و مقررات جامعه و استفاده از تصاویری مناسب و شایسته استفاده شود تا بنر در کنار جذابیت بیشتر، معنایی نیز داشته باشد.

بنابراین، به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی موثر و کارآمد، بنرهای تبلیغاتی می‌توانند به عنوان یک روش ارتباطی بین سازمان‌ها و مخاطبان استفاده شوند. با استفاده از بنرهای تبلیغاتی در سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، می‌توان به مخاطبان اطلاع‌رسانی کرد و آنها را به مشارکت در این جشن دعوت کرد. این بنرها می‌توانند در فضایی که مخاطبان ممکن است حضور داشته باشند، مانند مساجد، مدارس، مراکز تجاری و ... نصب شوند.

بنرهای تبلیغاتی در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) نه تنها به منظور جذب مخاطبین و افزایش شناخت مردم نسبت به این روز مهم مذهبی بلکه برای حمایت از این جشن، ارائه خدمات بهتر به مخاطبان و بهبود رابطه با آنها نیز می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال، ارائه تخفیف‌های ویژه در فست فودها و رستوران‌ها در این روز، باعث جذب مخاطبان و افزایش فروش این محصولات خواهد شد.

بنر ولادت حضرت معصومه (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) شامل: تایپوگرافی، تصویر گل و متن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ابعاد:                                200 در90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 صورتی ، سفید

سایز:                                98 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی و سفید با طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل و تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

دانلود بنر میلاد حضرت معصومه , دانلود psd بنر ولادت حضرت معصومه , طرح لایه باز بنر میلاد حضرت معصومه , بنر سالروز میلاد حضرت معصومه , بنر روز دختر , بنر میلاد حضرت معصومه , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , طرح بنر روز دختر , روز دختر , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , بنر مناسبت میلاد حضرت معصومه , میلاد حضرت معصومه , دانلود بنر روز دختر , بنر روز دختر , دانلود بنر ولادت حضرت معصومه , بنر ولادت حضرت معصومه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325