بنر افقی ولادت حضرت محمد (ص) و روز اخلاق و مهرورزی

شناسه مطلب : 432246
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :101 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر روز اخلاق و مهرورزی

ولادت حضرت محمد (ص)، پیامبر اسلام و آخرین پیامبر الهی، یکی از مناسبت‌های مهم و معنوی در دین اسلام است. این روز که به عنوان روز میلاد پیامبر (میلاد نبی) نیز شناخته می‌شود، سالانه توسط مسلمانان در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود. 

  1. ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی: بنرهای چاپ شده به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) می‌توانند پیام‌های مهم دینی و اخلاقی را به مردم منتقل کنند. این پیام‌ها شامل مفاهیمی مانند عشق، صداقت، عدالت، و تعامل انسانی صحیح هستند که از آموزه‌های اسلامی مهمی هستند.

  2. آگاهی‌زایی درباره زندگی پیامبر: بنرها می‌توانند به آگاهی‌بخشی درباره زندگی حضرت محمد (ص) و محمدیت‌های او کمک کنند. این آگاهی می‌تواند به تعمق در درک زندگی پیامبر و مفاهیم انسانی و اخلاقی او منجر شود.

  3. استفاده در مراسمات مذهبی و اجتماعی: بنرها به مناسبت روز میلاد پیامبر (ص) می‌توانند در مراسمات مذهبی مانند نمازجمعه، مراسمات عزاداری و میلادی، و جلسات تعلیم و تربیت مورد استفاده قرار گیرند. این بنرها می‌توانند اتمسفر معنوی مذهبی را تقویت کنند و به ایجاد انسجام در جوامع اسلامی کمک کنند.

با چاپ بنرهای به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص)، می‌توانید به ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی اسلامی کمک کرده و آگاهی مردم درباره زندگی و آموزه‌های پیامبر را افزایش دهید. این بنرها می‌توانند به تعزیز انسجام و وحدت جامعه اسلامی و ترویج پیام اسلامی مساعد باشند.

طرح بنر روز ولادت حضرت محمد (ص)، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص)

طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص) شامل: تایپوگرافی، طرح گل و متن گرامیداشت ولادت حضرت محمد (ص) حضرت صادق (ع) و هفته وحدت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر ولادت پیامبر

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قهوه ای ، سفید

سایز:                               101 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز ولادت حضرت محمد (ص) 
  • هم نشینی مناسب زمینه قهوه ای و سفید با طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص)
  • طراحی بنر با استفاده از المانهای مذهبی
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص) 

اخلاق و مهر ورزی , بنر تولد حضرت محمد , بنر میلاد ائمه , بنر لایه باز ولادت حضرت محمد , تذهیب , بنر ولادت حضرت محمد , شکوفه , ولادت پیامبر , بنر ولادت پیامبر , طرح گل , ولادت حضرت محمد , طرح بنر ولادت حضرت محمد , بنر روز اخلاق و مهرورزی , طرح بنر روز اخلاق و مهرورزی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325