بنر افقی وفات حضرت معصومه (س)

شناسه مطلب : 434086
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :108 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر وفات حضرت معصومه

وفات حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) یکی از مواجب مهم و دینی در تاریخ اسلام است. حضرت معصومه، دختر امام موسی کاظم (علیهما السلام) و خواهر گرانقدر امام رضا (علیه‌السلام) بوده و به نسبت به پیامبر اسلام، پیامبر مکملی شناخته می‌شود. وفات ایشان در سال 201 هجری قمری رخ داده و مکان قبر ایشان یکی از مقاصد زیارتی معتبر در قم، ایران است. این روز بزرگداشت و وحدت دینی به عنوان یک سرمایه فرهنگی و مذهبی مهم برای جامعه اسلامی دارای اهمیت بسیاری است.

چاپ بنر‌ها به منظور گرامیداشت وفات حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) می‌تواند تاثیر مهمی در جامعه داشته باشد. این بنر‌ها می‌توانند به ترویج ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و اخلاقی حضرت معصومه و همچنین ترویج وحدت و همبستگی در جامعه کمک کنند. از طریق تصاویر معنوی و نوشته‌های معتبر و دینی در این بنر‌ها، می‌توان پیام‌های مذهبی و انسانی به مردم منتقل کرد و آنان را به فکر و عمل در مسیر اخلاقی و دینی هدایت نمود.

بنر‌هایی که به مناسبت وفات حضرت معصومه طراحی می‌شوند، می‌توانند افراد را به شرکت در مراسم‌ها، مراسمات دینی، سخنرانی‌ها و زیارت‌های مرتبط با این مناسبت دعوت کنند. همچنین، این بنر‌ها به عنوان یک وسیله تبلیغی مهم برای اعلام اطلاعات مرتبط با رویدادها و مراسمات به کار می‌روند. به کمک چاپ بنر‌ها و نمایش آنها در اماکن عمومی و مساجد، می‌توان بازدید کنندگان را به مشارکت فعال در این مراسمات ترغیب کرد و تاثیر مثبتی بر جامعه ایجاد نمود.

  1. زمینه مشکی و ارتباط با عزاداری: طراحی بنر با زمینه مشکی بیانگر عزاداری و احترام به مناسبت مذهبی و وفات حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) می‌باشد. رنگ مشکی نمایانگر اندوه و احترام به عزیزان دارفانی می‌باشد.

  2. تصویر حضرت معصومه: تصویر حضرت معصومه را با ذوق و حساسیت انتخاب کنید تا عکس حضرت معصومه به خوبی نمایانگر احترام و تعهد به ارزش‌های دینی باشد. تصویر ایشان باید با دقت در بنر قرار گیرد.

  3. عبارات تذهیب: در بنر، از عبارات تذهیبی استفاده کنید که معنویت و ارزش‌های دینی را تقویت کنند. عباراتی مثل "یا فاطمة المعصومة" یا "بر بانوی معصومه علیها السلام" می‌توانند در تذهیب‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.

  4. متن‌های مذهبی: در پنج پاراگراف مختلف، متن‌های مذهبی و اطلاعات مرتبط با وفات حضرت معصومه و اهمیت این مناسبت را درج کنید. این متون باید به آرامی و با عمق معنوی بیان شوند.

  5. تاریخ و مکان مراسم: از پنلی در بنر برای اعلام تاریخ و مکان مراسم مرتبط با وفات حضرت معصومه استفاده کنید تا مردم را به شرکت در مراسمات دعوت کنید.

بنر لایه باز با این ویژگی‌ها می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی و تبلیغی موثر در مراسمات عزاداری و ارائه پیام‌های مذهبی و معنوی به جامعه مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، لایه باز به طراحان اجازه می‌دهد تا به راحتی تغییراتی را در بنر اعمال کرده و آن را برای مراسمات مختلف به کار ببرند.

طرح بنر وفات حضرت معصومه توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر بنر لایه باز وفات حضرت معصومه

طرح بنر وفات حضرت معصومه شامل: کادر اسلیمی، تذهیب و متن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) می باشد که به صورت بسیار کاربردی توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت عرض تسلیت و همدردی با امت اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز وفات حضرت معصومه

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               108 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سالروز وفات حضرت معصومه(س)
  • همنشینی مناسب مشکی با طرح بنر
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از المانهای با کیفیت مذهبی
  • طراحی تایپوگرافی در طرح بنر وفات حضرت معصومه(س)
  • طراحی کاربردی بنر وفات حضرت معصومه

تذهیب , طرح بنر حضرت معصومه , بنر سالروز وفات حضرت معصومه , طرح بنر رحلت حضرت معصومه , رحلت و شهادت , بنر شهادت حضرت معصومه , بنر رحلت حضرت فاطمه معصومه , بنر لایه باز وفات حضرت معصومه , بنر سالروز رحلت حضرت معصومه , بنر وفات حضرت معصومه , طرح بنر وفات حضرت معصومه , بنر رحلت حضرت معصومه , وفات حضرت معصومه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325