بنر افقی محل اسکان مسافران نوروزی psd

شناسه مطلب : 414454
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سفید کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :45 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر محل اسکان مسافران نوروزی

عید نوروز به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای سال، در ایران و بسیاری از کشورهای شرقی جشن گرفته می‌شود. این عید با آغاز بهار و نوید نوید بازگشت زندگی و شادی پرورش می‌دهد و به عنوان شروعی برای سال جدید در نظر گرفته می‌شود. در این عید، عادات و رسوم متعددی به‌کار گرفته می‌شود از جمله پرشدن هفت سین، سفره‌های خانوادگی، پختن شیرینی‌های سنتی، بازدید از خانواده و دوستان و غیره.

مسافرت‌های نوروزی نیز به عنوان یکی از سنت‌های این عید در ایران شناخته شده‌اند. خیلی‌ها برای گذراندن تعطیلات نوروزی به شهرها و مناطق دیگر سفر می‌کنند و این فرصت را برای استراحت و گردش می‌شمارند. این سفرها معمولاً با پر شدن مراکز تجاری و تفریحی در شهرهای مقصد همراه است و تورهای گردشگری نیز برای این منظور برگزار می‌شوند.

در راستای تبلیغات و اطلاع‌رسانی در این عید، چاپ بنر و برگه‌های تبلیغاتی بسیار موثر واقع می‌شوند. برای مثال، چاپ بنر‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو، ساختمان‌های تجاری، مراکز خرید و غیره، به جذب مخاطبین و هدفمند کردن تبلیغات کمک می‌کنند. همچنین، چاپ بنر‌ها به مشتریان جدید کمک می‌کنند تا در مورد پیشنهادات و تخفیف‌های مختلفی که در این عید ارائه می‌شود، اطلاع پیدا کنند. با این حال، باید به مطمئن باشید که چاپ بنر درست و حرفه‌ای انجام شود تا نه تنها به جذب مخاطب کمک کند، بلکه نگرانی‌هایی مانند استفاده از چاپ‌های نامناسب، تحریک کننده و یا ناپسند، از بین برود. همچنین، باید از محتوای مناسب و جذاب استفاده کرد تا به مخاطبان پیام موثری منتقل شود. در نهایت، برای جلب توجه بهتر، می‌توانید از رنگ‌های درخشان و متفاوت استفاده کنید و تصاویر گرافیکی جذابی را به کار ببرید.

با توجه به اهمیت این عید و سفرهای نوروزی، چاپ بنر و تبلیغات مرتبط می‌توانند به شما در جذب مخاطبان و اطلاع‌رسانی موثر کمک کنند. با این حال، باید به تبلیغات مناسبی روی آورده و از روش‌های مناسب استفاده کنید تا بهترین نتیجه را به‌دست آورید.

طرح بنر لایه باز عید نوروز با زمینه سفید و کرم، با تذهیب و طرح گل، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین طرح‌های بنر برای تبلیغات مربوط به عید نوروز است. این طرح بنر با الهام از عادات و رسوم سنتی مردم ایران، در طراحی خود از جزئیات زیادی استفاده می‌کند تا حسی از فرهنگ و تاریخ ایرانی به مخاطبین منتقل کند.

این طرح بنر با زمینه سفید و کرم و تذهیب و طرح گل، با وجود سادگی طراحی، به خاطر جزئیات و طرز تزئین آن، بسیار جذاب و زیباست. در این بنر، از رنگ‌های سبز و قرمز، که رنگ‌های اصلی عید نوروز هستند، نیز استفاده شده است تا هماهنگی و تناسبی میان طرح و محتوای بنر برقرار شود.

محل اسکان مسافرین نوروزی نیز به‌عنوان موضوعی که در این بنر تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، با توجه به اهمیت آن در تعطیلات نوروزی، بسیار مهم است. با استفاده از این طرح بنر، می‌توانید اطلاعاتی مرتبط با هتل‌ها، ویلایی‌ها و سایر مراکز اسکانی را به مخاطبان منتقل کنید و آن‌ها را به سمت انتخاب بهترین محل اقامت در تعطیلات نوروزی هدایت کنید.

در کنار طراحی زیبا و محتوایی جذاب، باید به این نکته هم توجه داشت که طرح بنر لایه باز عید نوروز، به صورت لایه باز ارائه شود تا در آینده نیز بتوانید از آن استفاده کنید و به‌راحتی تغییرات لازم را در طرح اعمال کنید. در کلبه‌طور خلاصه، طرح بنر لایه باز عید نوروز با زمینه سفید و کرم، تذهیب و طرح گل و استفاده از رنگ‌های سبز و قرمز، یکی از جذاب‌ترین طرح‌های برای تبلیغات مربوط به تعطیلات نوروزی است. با استفاده از این بنر، می‌توانید به مخاطبان خود اطلاعات مرتبط با محل اسکان، تورهای گردشگری و سایر فرصت‌های تخفیفی را منتقل کنید و آن‌ها را به سمت خرید و رزرو بهترین گزینه‌ها در تعطیلات نوروزی هدایت کنید. همچنین، بهتر است این بنر به صورت لایه باز ارائه شود تا در صورت نیاز به تغییرات و ویرایش‌های بعدی، به‌راحتی امکان‌پذیر باشد.

عناصر طرح لایه باز بنر اسکان مسافران نوروزی

طرح بنر عید نوروز  شامل:تذهیب ،طرح گل و متن اسکان مسافران نوروزی که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر پیام شهروندی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر اسکان مسافران نوروزی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، کرم

سایز:                               45 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اسکان مسافران نوروزی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و کرم و  صورتی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل و تذهیب در طرح بنر اسکان مسافران نوروزی

طرح بنر اسکان مسافران نوروزی , پیام شهروندی , بنر اسکان مسافران نوروزی , طرح لایه باز بنر پیام شهروندی , محل اسکان مسافران نوروزی , بنر مسافران نوروزی , طرح لایه باز بنر اسکان مسافران نوروزی , بنر لایه باز اسکان مسافران نوروزی , طرح بنر نوروز , طرح بنر مسافران نوروزی , طرح بنر پیام شهروندی , بنر نوروز , بنر پیام شهروندی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325