بنر افقی روز جهانی رادیولوژی

شناسه مطلب : 434940
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :46 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز جهانی رادیولوژی

روز جهانی رادیولوژی یک مناسبت مهم است که به ارزش و اهمیت استفاده از فناوری‌های تصویربرداری پزشکی، به خصوص رادیولوژی و تصویربرداری پرتوی، اختصاص دارد. این روز هر سال در ۸ نوامبر جشن‌گرفته می‌شود تا به دستاوردها، نقش و ارزش رادیولوژیست‌ها و فناوری‌های پیشرفته تصویربرداری در تشخیص و درمان بیماری‌ها اشاره کند. رادیولوژی به عنوان یک علم و صنعت بسیار حائز اهمیت است و از طریق تصویربرداری پرتوی، اطلاعات قابلیت تغییر دادن برای تشخیص دقیق بیماری‌ها و مشکلات پزشکی فراهم می‌آورد.

چاپ بنرها در این روز می‌تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد. این بنرها با ارائه پیام‌های قدردانی و تحسین از نقش مهم رادیولوژیست‌ها و تکنولوژی‌های تصویربرداری، می‌توانند به نمایش قرار دادن اهمیت تشخیص سریع و دقیق بیماری‌ها کمک کنند. این ابزارها نه تنها به رادیولوژیست‌ها افتخار می‌آورند، بلکه آگاهی عمومی را نسبت به نقش بی‌بدیل این حوزه در حفظ سلامت جامعه افزایش می‌دهند.

استفاده از بنرها به عنوان وسیله‌ای برای ابراز ارزش و تقدیر از کار رادیولوژیست‌ها، یک راه موثر برای نشان دادن ارزش آن‌هاست. این تصاویر و پیام‌ها می‌توانند به افراد یادآوری کنند که تکنولوژی تصویربرداری به وسیله رادیولوژیست‌ها چقدر موثر و حیاتی در تشخیص و درمان بیماری‌ها است و به آن‌ها احترام و قدردانی بیشتری بپردازند.

بنر لایه باز روز جهانی رادیولوژی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر روز جهانی رادیولوژی

طرح بنر روز جهانی رادیولوژی شامل: تصویر عکس رادیولوژی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جهانی رادیولوژی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز جهانی رادیولوژی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               46 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز جهانی رادیولوژی
  • هم نشینی مناسب زمینه سفید و آبی با طرح بنر روز جهانی رادیولوژی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر عکس رادیولوژی در طرح بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز جهانی رادیولوژی

روز جهانی رادیولوژی , روز رادیولوژی , روز رادیولوژی , بنر روز رادیولوژی , پوستر روز جهانی رادیولوژی , رادیولوژی , بنر روز جهانی رادیولوژی , عکس رادیولوژی , پوستر روز رادیولوژی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325